Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:26:28 GMT

مالکیت گروه ملی فولاد ایران مجددا به بانک ملی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۲۵۰۳

مالکیت گروه ملی فولاد ایران مجددا به بانک ملی واگذار شد

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه آقای موسوی دیگر مالک گروه ملی فولاد ایران نیست، گفت: بانک ملی در حال حاضر مالک گروه ملی فولاد ایران است و باید امورات این کارخانه به صورت جدی از سوی این بانک دنبال شود.

سید علی بحرینی مقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای گروه ملی فولاد ایران مصوب شده است تا آقای موسوی به عنوان مالک این کارخانه را اقاله کند و کارخانه را به بانک ملی بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از نظر ما بانک ملی در حال حاضر مالک گروه ملی فولاد ایران است و باید امورات این کارخانه به صورت جدی از سوی این بانک دنبال شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: مصوبه ای در ستاد تسهیل کشور برای گروه ملی فولاد ایران در نظر گرفته شده تا 50 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش این کارخانه، از سوی بانک ملی به گروه ملی فولاد ایران ضمانت نامه داده شود تا بتواند مواد مصرفی مورد نیاز را تامین کند.

بحرینی مقدم عنوان کرد: این 50 میلیارد تومان در ستاد تسهیل ملی مصوب شده است و مسئولان گروه ملی باید دنبال کنند و ضمانت نامه را از بانک ملی دریافت کنند تا از آن به عنوان سرمایه در گردش استفاده و خط تولید کارخانه را فعال کنند.

وی با بیان اینکه آقای موسوی دیگر مالک گروه ملی فولاد ایران نیست، ادامه داد: انتظار داریم تا بانک ملی سرمایه در گردش مورد نیاز کارخانه را تامین کند و همچنین هیات مدیره جدید گروه ملی فولاد ایران نیز از سوی این بانک منصوب شود تا خط تولید کارخانه فعال و نسبت به پرداخت حقوق کارگران و کارکنان اقدام شود.


 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تولید فولاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک

جزئیات واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد و بر این اساس سرخپوشان به ۶ بانک با درصدهای مختلف واگذار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و امروز در جلسه‌ای صلاحیت خریداران این دو باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه تأییدصلاحیت خریداران سرخابی‌/امروز؛اعلام‌ نهایی

در هفته‌های اخیر اختلاف‌ نظرهایی درباره تعداد بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس و سهام هر یک از خریداران وجود داشت اما در نهایت قرار شد 6 بانک سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس باشند و این موضوع رسمی و نهایی شده است.

بانک شهر 30 درصد، بانک‌های تجارت و ملت 20 درصد و بانک‌های صادرات، اقتصاد نوین و رفاه هر کدام 5 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری خواهند کرد تا به این ترتیب 85 درصد از سهام سرخ‌های پایتخت در روز دوشنبه هفته جاری به این بانک‌ها واگذار شود. 10 درصد سهام باشگاه نیز پیش از این از طریق فرابورس به هواداران واگذار شده بود.

باشگاه استقلال نیز قرار است به هلدینگ خلیج‌ فارس و پتروشیمی‌های زیر مجموعه این هلدینگ واگذار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای سیمان خرم‌آباد
  • خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم‌آباد»
  • کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد مجدداً راه‌اندازی شد
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک
  • رسمی؛ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک