Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام دامت افاضاته

درپی درگذشت تأسفبار حجةالاسلام آقای ایمانی رحمةالله علیه جناب‌عالی را که بحمدالله مزین به علم و تقوا و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی می باشید به امامت جمعه شیراز و نمایندگی خود در استان فارس منصوب میکنم.

به خوبی آگاهید که شیراز یکی از پایگاه‌های برجسته‌ی فرهنگی کشور و نیز در بردارنده‌ی یکی از حرم‌های مطهر خاندان مکرم پیامبر صلوات الله علیهم است. مردم فارس در آزمون‌های بزرگ کشور، رشد فرهنگی و نیز ارادت قلبی و پایبندی عمیق خود به اهل بیت علیهم السلام را نشان داده‌اند. حوادث Accidents دوران مبارزات انقلاب و سال‌های دفاع مقدس و چهره‌های نورانی شخصیت‌های انقلابی و شهدای نام‌آور آن خطّه همچون شهید آیةالله دستغیب اعلی الله مقامه شاهد برجستگی ایمانی و عملی آن مردم عزیز است. خدمت به این مردم افتخار بزرگی است. توصیه مؤکد اینجانب ارتباط صمیمانه با همه‌ی قشر‌های مردم بویژه جوانان و ترویج اندیشه و عمل انقلابی است. ارتباط با علماء اعلام و حوزه‌ی علمیه و دانشگاهیان و اهالی فرهنگ و ادب توصیه‌ی دیگر اینجانب است.

از خداوند متعال توفیق و هدایت و کمک الهی را برای جنابعالی مسألت میکنم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّد علی خامنه‌ای

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت استان فارس امام جمعه نماینده ولی فقیه در استان فارس ولی فقیه شیراز عکس فیلم ایران دختر زندگی قتل زن حوادث تهران اخبار تهران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه موقت سمنان منصوب شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حکمی حجت‌الاسلام محمد بارانی را به عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در حکمی حجت‌الاسلام محمد بارانی را به عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.

متن حکم نماینده ولی فقیه در استان سمنان به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ محمد بارانی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه جنابعالی در دوره مسئولیت امامت جمعه شهرستان مهدیشهر، شما را که به زینت تقوا و معنویت، علم و معرفت و نیز مردم‌داری آراسته هستید به عنوان امام جمعه موقت شهرستان سمنان منصوب می‌کنم.

رجاء واثق دارم حضور جنابعالی در این مسئو (عج) در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید.

مرتضی مطیعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

کد خبر 745155

دیگر خبرها

  • معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • با حکم رئیس قوه قضاییه معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس