Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-24@08:31:03 GMT

ترخیص «نجفی» از بیمارستان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۲۷۲۸

ترخیص «نجفی» از بیمارستان+عکس

به گزارش «نماینده»، سیدحسن رسولی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای شهر تهران در تشریح حال عمومی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران و مراحل درمان وی، اظهار کرد: برای پیگیری وضعیت جسمانی آقای نجفی روز جمعه برای ملاقات او به بیمارستان رفتم. طبق سوالی که در خصوص وضعیت پزشکی ایشان پرسیدم بعد از عمل جراحی که انجام دادند وضعیت بسیار خوبی داشتند و قرار بر این بود که روز شنبه از بیمارستان مرخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت جسمانی و روحی نجفی بسیار مساعد بود، تصریح کرد: نجفی طی عمل جراحی اخیر، به میزان قابل ملاحظه‌ای سلامتی خود را باز یافته است.

گفتنی است؛ که محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران  در مصاحبه ای  در پاسخ به دلیل استعفای خود گفته بود؛ آنچه منجر به طرح موضوع استعفا شد، مسئله‌ای خارج از اراده من و مبتنی بر تقدیر الهی است. حدود یک ماه و نیم قبل بر اساس اعلام پزشکان معالج، مبتلا به بیماری‌ای شدم که هم مرحله درمان سخت و هم مرحله بعد از درمان طویل المدت است، از این رو به‌ناچار استعفا را مطرح کردم و از شورا خواهش می‌کنم عذر من را بپذیرند.

این تأکید شهردار تهران پیش از نیز وجود داشت و وی از اواخر سال گذشته بارها اعلام کرده بود به‌دلیل ابتلا به بیماری قادر به ادامه کار در کسوت شهردار تهران نیست و در نهایت  طی جلسه‌ای در پشت درهای بسته با استعفای دوم محمدعلی‌ نجفی شهردار تهران موافقت شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسن رسولی شهرداری محمدعلی نجفی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی بعدازظهر سه شنبه در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفاظت و صیانت از شأن و کیان شورا تذکر داد و گفت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به شهردار کرج تذکر می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل کرده‌اید.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر افزود: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هر یک به قدر کفایت زمان و انرژی می‌طلبد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی شود.

محمدی با تاکید بر اینکه شهردار کرج انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر کند، بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

کد خبر 6086893

دیگر خبرها

  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی