Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:22:38 GMT

تجلیل از برترین روابط عمومی‌های ورزش ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۲۹۴۸

تجلیل از برترین روابط عمومی‌های ورزش ایران

در نخستین جشنواره ملی آرمان برتر( جایزه روابط عمومی) از برگزیدگان روابط عمومی در بخش ها و حوزه های مختلف کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات، عصر روز گذشته نخستین جشنواره "جایزه ملی روابط عمومی" تحت عنوان "جشنواره آرمان برتر" در سالن همایشهای رضوان صدا و سیما برگزار شد که طی آن از روابط عمومی های برتر بخشهای مختلف کشور در حوزه های مختلف تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ورزش این جشنواره ملی، محمود عبدالهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک بعنوان چهره ماندگار روابط عمومی های بخش ملی و همچنین علی عالی مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری بعنوان برترین روابط عمومی سازمانهای ورزشی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.
آرمان برتر در نظر دارد همه ساله و با نظرخواهی از کارشناسان و دست اندرکاران تمامی حوزه ها، برترین های روابط عمومی را انتخاب و مورد تجلیل قرار دهد.
ضمنا مهمترین جشنواره پیش روی این مجموعه، جشنواره ایران ١٤٠٤ است که قرار است به معرفی بزرگترین دستاوردهای کشورمان تا سال ١٤٠٤ بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام روابط عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد