Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیات روز پنجشنبه در دیدار با استاندار قزوین گفت: شهر محمدیه پس از انتخاب اولین شهردار زن در مسیر توسعه حرکت شتابانی را طی خواهد کرد و امیدواریم این حرکت نیز مانند سایر شاخص های این شهر موفق باشد و به نتایج خوبی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: شهر محمدیه با بسترسازی انجام شده توانسته در ردیف ۱۰ شهر زیبای جهان، ۱۰۰ شهر پاک و ۱۰۰۰ شهر ایمن کاندید شود اما امروز با مشکلات زیادی مواجه است که امیدواریم بتوانیم با همدلی و وفاق اعضای شورای شهر و شهردار ضمن حل مشکلات عدیده آن جایگاه محمدیه را در استان و کشور حفظ کرده و اعتلا بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پایین بودن سرانه ورزشی و فضای سبز و مطالبات دولتی و نیز اضافه شدن ناحیه شهری مهرگان که خدمات رسانی به آن هزینه های سنگینی دارد از چالش های جدی شوراست.

بیات گفت: سرانه فضای سرپوشیده ورزشی در کشور ۱۷ و در مهرگان ۵ سانتیمتر و در محمدیه ۱۲ سانتیمتر و سرانه فضای سبز در کشور ۱۲ متر و در مهرگان دو متر و محمدیه ۱۰ متر است که برای رسیدن به شرایط مناسب باید تلاش زیادی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: با الحاق ناحیه شهری مهرگان به وسعت ۵۰۰ هکتار سالانه بیش از ۲۸ میلیارد تومان فقط در این منطقه هزینه خدمات رسانی می شود در حالی که منابع ما جوابگو نیست و باید از سوی استان حمایت شویم تا کارها زمین نماند.

محل ایستگاه عوارضی مناسب نیست/ مردم اعتراض دارند

بیات در ادامه با انتقاد از افزایش هزینه عوارضی قزوین به تهران که در مسیر شهر محمدیه و مهرگان قرار دارد گفت: یک دانشجو که در این شهر ساکن است باید روزانه ۱۰ هزار تومان عوارض پرداخت کند و مردم مهرگان هم با درآمد کمی که دارند برای رفت و آمد روزانه هزینه های زیادی متحمل می شوند که منطقی نیست و این ایستگاه یا باید جابجا شود و یا مسیر جدیدی برای رفت و آمد احداث کنیم.

روکش آسفالت معابر مهرگان و محمدیه باید ترمیم شود

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: روکش اسفالت شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان باید دوباره انجام شود و در کنار آن برای ایجاد پارکینگ نیز اقدام لازم صورت گیرد.

وی گفت: مشکل اطفای حریق در ساختمانهای بلند مرتبه مهرگان باید با خرید نردبان بلند صورت می گرفت که در این راستا سه میلیارد تومان پرداخت کرده ایم اما راه و شهرسازی دو میلیارد تومان سهم خود رانداده و کار عقب افتاده و امروز با نوسان ارز باید دوبرابر هزینه کنیم.

بیات اضافه کرد: ایمن سازی اطراف رودخانه و کانال آب و پیگیری ساخت بیمارستان محمدیه که بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه دارد و پس از کلنگ زنی دچار وقفه شده از دیگر مشکلات است که انتظار پیگیری از سوی استاندار محترم را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: در منطقه هشت محمدیه ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه باغ ویلا داریم تا به نیازهای ساخت و ساز پاسخ داده شود و در کنار آن آمادگی داریم بازار میوه و تره بار و نمایشگاه بین المللی قزوین نیز به محمدیه منتقل شود.

کد خبر 4299436

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری محمدیه شورای شهر علی بیات بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام مشهد بیرجند یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سالانه سرنا نوازی - لرستان

جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073625 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در استان
  • دو سالانه سرنا نوازی - لرستان
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر