Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@17:44:11 GMT

عمليات اجرايي پروژه فاضلاب شهرضا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۳۷۴۶

عمليات اجرايي پروژه فاضلاب شهرضا آغاز شد

خبرگزاري آريا - شهرضا، اصفهان - ايرنا - عمليات اجرايي پروژه فاضلاب شهرضا روز پنجشنبه با حضور فرماندار و نماينده اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي آغاز شد.

به گزارش ايرنا، فرماندار شهرضا در مراسم آغاز عمليات اجرايي احداث شبکه فاضلاب شهري اين شهر گفت: در اين شهر نياز به احداث 450 کيلومتر شبکه فاضلاب است که پيش از اين 150کيلومتر آن اجرايي شده و کار احداث 300 کيلومتر باقي مانده نيز پس از ساليان طولاني از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


` علي اصغر رفيعي نژاد ` اعتبار مورد نياز براي اجرا و بهره برداري از اين پروژه را 2 ميليارد و 600ميليون تومان اعلام کرد و افزود: اين ميزان اعتبار از محل اعتبارات عمراني دولت و از محل تبصره 3 و مشارکت هاي مردمي تامين خواهد شد.
وي گفت: پيش بيني مي شود که پروژه فاضلاب شهرضا پس از يک دوره توقف طولاني تا سه سال آينده به بهره برداري برسد.
فرماندار شهرضا بيان کرد: 50 هزار انشعاب فاضلاب در اين شهر نياز است که تاکنون 15 هزار انشعاب ( مشترک ) به شبکه فاضلاب شهري اين شهر متصل است.
همچنين نماينده مردم شهرضا و دهاقان درمجلس گفت: پروژه فاضلاب شهرضا که يکي از درخواست هاي مردم اين شهرستان است از30 سال پيش شروع شده ولي به علت وجود مشکلات مالي و تامين نشدن اعتبارات لازم به پايان نرسيد.
` سميه محمودي ` تصريح کرد: در سال 95 ميزان اعتبار لازم براي تکميل اين پروژه 135ميليون تومان برآورد شده که باتوجه به کاهش بودجه هاي عمراني واختصاص بودجه به صورت قطره چکاني از سوي دولت، تصميم برآن شد که اين پروژه با همکاري دولت، بخش خصوصي و شهرداري به بهره برداري برسد.
وي اظهارکرد: مصوبه پروژه فاضلاب شهرضا در دوره چهارم شوراي شهر شهرضا تصويب و به امضاي وزير وقت نيرو رسيد.
نماينده مردم شهرضا ودهاقان بيان کرد: مردم مي توانند با پرداخت نقدي با 10درصد تخفيف يا در اقساط 12، 24 و 36 ماهه در اين پروژه مشارکت کنند.
وي افزود: بخشي از پساب فاضلاب هم اکنون در اختيار صنايع شهرستان قرار گرفته و مطالعات براي تخصيص بخش ديگر براي تعادل بخشي وضعيت آب شهرضا درحال انجام است.
محمودي اضافه کرد: اگر بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در اجراي اين پروژه وارد شود، سهم مردم براي تامين اعتبار مورد نياز اين طرح را کمتر مي کنيم تا مردم شهرضا شرايط بهتري را در مشارکت اجراي آن داشته باشند.
در حال حاضر 15هزار مشترک به شبکه فاضلاب شهري شهرضا متصل هستند.
شهرستان شهرضا با جمعيت 160 هزار نفر در 70 کيلومتري جنوب اصفهان قرار دارد.
پ/7144 / 2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان