Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-05@14:20:59 GMT

دست نشان سرمربی سپیدرود رشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۴۰۳۴

دست نشان سرمربی سپیدرود رشت شد

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - به پیشنهاد کمیته فنی و تایید هیات مدیره باشگاه سپیدرود، نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه سپیدرود، کمیته فنی باشگاه سپیدرود پس از بررسی برنامه مربیان پیشنهادی جهت انتخاب پست سرمربیگری سپیدرود، اعضا بر روی انتخاب نادر دست نشان به جمع بندی رسیدند و این امر به رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای که امروز با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد، در ارتباط با گزینه انتخابی کمیته فنی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد و در نهایت با انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی سپیدرود در لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ موافقت به عمل آمد.در نهایت اعضا به مدیرعامل اختیار دادند تا وی با دست نشان به عنوان سرمربی اقدام به عقد قرارداد نماید.

 نادر دست نشان پیش از این سابقه سرمربیگری در سطح نخست فوتبال ایران با تیم های؛ پگاه گیلان، صنعت نفت آبادان، را دارد و همچنین توانسته با چهار تیم مس کرمان، استیل آذین تهران، نفت تهران و آبادان به لیگ برتر صعود نماید. و موفق شده بود با تیم های شهید قندی یزد، نساجی مازندران، پیام مشهد و شهرداری بندرعباس تا مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر رهنمون سازد.

نادر دست نشان در سال ۸۷ علاوه بر آنکه توانست تیم پگاه گیلان را در سطح نخست فوتبال ایران حفظ نماید، موفق شد تا با این تیم به فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی دست نشان سپیدرود رشت جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، 15 اردیبهشت 1392 برای استقلالی‌ها یک روز خاص است و در چنین روزی با تک گل جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کردند و جام قهرمانی دوازدهین دوره لیگ برتر را بالا بردند.

استقلال در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی،هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری،جیلوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی به میدان رفت.

دقیقه 19 بازی استقلال و فولاد لحظه سرنوشت ساز این مسابقه بود، فرهاد مجیدی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد مهدی امیرآبادی را در شرایطی قرار داد که او را سرنگون کند و پنالتی به سود استقلال اعلام شود و جواد نکونام سرمربی حال حاضر استقلال این توپ را به گل تبدیل کند.

در ادامه مسابقه آبی‌ها توانستند از تک گل خود دفاع کنند و با بسته نگه‌داشتن دروازه یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

ویدئو: 236969

سال‌ها از این روز می‌گذرد و پایه گذار تک گل قهرمانی استقلال فرهاد مجیدی به همراه این تیم و به عنوان سرمربی موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالا ببرد و در حال حاضر جواد نکونام سرمربی آبی‌ها پنج هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و در صورت پیروزی در هفته های آینده بدون هیچ قید و شرطی به همراه این تیم قهرمان خواهد شد.

سرمربی استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ برتر دارد حالا به عنوان سرمربی برای کسب این عنوان تلاش می‌کند، سالروز قهرمانی استقلال در لیگ برتر برای استقلالی‌ها دو نام درخشان دارد، فرهاد مجیدی و جواد نکونام و باید دید شماره 6 سابق استقلال می‌تواند مسیر هم‌تیمی سابق خود را ادامه دهد و جام قهرمانی را به عنوان سرمربی بالای سر ببرد یا برای کسب این عنوان باید انتظار بیشتری بکشد و سال‌های آینده برای کسب این عنوان تلاش کند.

دیگر خبرها

  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس