Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@06:54:50 GMT

طوفان و گردباد در آلمان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۴۰۳۹

طوفان و گردباد در آلمان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در پی وقوع گردباد در کشور آلمان 2 نفر زخمی و چندین خانه تخریب شدند. این گردباد باعث کنده شدن تعداد زیادی از درختان و مسدود شدن برخی جاده نیز گردید، در حال حاضر دولت آلمان به طور موقت راه آهن را در مرز آلمان _ هلند تعطیل کرد.

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گردباد آلمان باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان الاقصی وجدان ملت‌های آزاده دنیا را بیدار کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، "شیخ تیجانی عمر غونی محمد" امروز یکشنبه در نشست قرآنی بین‌المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: پس از عملیات طوفان الاقصی دیدیم که رئیس‌جمهور آمریکا با وجود فاصله بسیار زیاد کشورش با اراضی اشغالی فلسطینی، بلافاصله خودش را به تل‌آویو رساند، و علاوه بر بایدن، رئیس جمهور فرانسه، صدراعظم آلمان و نخست وزیر انگلیس همگی در یک چشم به هم زدن به تل‌آویو رفتند، اقدامی که تنها هدف آن حمایت از تجاوز به غزه و حمایت از ماشین جهنمی صهیونیستی بود.

وی تأکید کرد: با وجود آنکه فلسطینی‌ها سلاح اندک و محدودی در اختیار دارند، دیدیم که آمریکا، انگلیس و فرانسه با همه توان نظامی و تسلیحاتی خود به میدان آمدند، گویا که جنگ جهانی سوم به راه افتاده است.

شیخ تیجانی با اشاره به کوتاهی رهبران و سران و دولت‌های اسلامی و خیانت برخی از این کشورها به مسئله فلسطین، از کوتاهی این کشورها در حمایت از فلسطینیان انتقاد کرد و گفت: حکام برخی کشورهای عربی و اسلامی در آغاز عملیات طوفان الاقصی مواضع و اظهاراتی را مطرح کردند که در شأن یک کشور اسلامی نبود.

شیخ تیجانی افزود: متأسفانه دست ملت‌های اسلامی به دلیل حکامشان بسته است، به صورتی‌که ملت‌های بعضی کشورهای عربی حتی امکان برگزاری تظاهرات رسمی را ندارند و تظاهرات به صورت شبانه و مخفیانه برگزار می‌شود.

وی ادامه گفت: بعضی کشورهای عربی با وجود ادعاهایشان حتی نتوانسته‌اند کمک مورد نیاز مردم غزه را به دست آنها برسانند و حتی کمک‌های ارائه شده تا کنون در حد کمک‌های مورد انتظار از کشورهای دوست و برادر نیست.

رئیس مرکز قرآنی ولایت برنو نیجریه با اشاره به ادامه حملات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: صهیونیست‌ها حتی حرمت ماه مبارک رمضان را نگه نداشته و می‌بینیم که فلسطینیان در شرایط گرسنگی و تشنگی، روزه‌داری می‌کنند، اما با این حال با ادامه پایداری و صبر و استقامت به کل دنیا ثابت کردند که لیاقت آن را دارند که مجاهد نامیده شوند.

وی خطاب به مقاومت فلسطین گفت: عملیات دلاورانه شما در هفتم اکتبر مسئله‌ای برحق است، و این عملیات بدون دلیل و هدف انجام نشد، چرا که عملیات طوفان الاقصی در نتیجه ظلم و سرکشی صهیونیست‌ها طی بیش از 70 سال است.

شیخ تیجانی با تمجید از کسانی‌که دست به عملیات دلاورانه طوفان الاقصی زدند، تأکید کرد این عملیات باعث بیداری وجدان‌ها در دنیا حتی بین غیرمسلمانان شد، به صورتی‌که هزاران هزار نفر از ملت‌های آزاده با برگزرای تظاهرات، حکام خود را مجبور کردند که دیدگاه و مواضع و لحن خود را در قبال مقاومت تغییر دهند.

وی با تقدیر از حمایت جبهه مقاومت متشکل از جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و انصارالله، از مقاومت فلسطین گفت: نیروهای دلاور انصارالله در یمن با ایستادگی خود باعث شدند که دنیا بفهمد که دوران ظلم و ستم پایان یافته است، و در اینجا جا دارد که از اقدامات ملت، حکومت و مقاومت یمن قدردانی و تمجید کنم.

رئیس مرکز قرآنی ولایت برنو نیجریه تأکید کرد: اکنون در غزه شاهد آن هستیم که کودکان شیرخوار، افراد سالخورده، زنان و به ویژه زنان باردار، جوانان و مردان هدف قرار گرفته و به شهادت می‌رسند و چاه‌های آب و خانه‌ها نیز ویران می‌شوند به صورتی‌که رژیم صهیونیستی هر جنایتی را که خواسته مرتکب شده است، ولی با این حال هنوز هیچ حرکتی از سوی ما صورت نگرفته، گویا که حکام ما با این جنایات همراهی کرده و همدست شده‌اند. آنها از ترس کرسی حکومتی خود در این زمینه کوتاهی کرده‌اند. 

وی افزود: آنها گمان می‌کنند که آمریکا و غرب می‌توانند تخت پادشاهی‌شان را حفظ کنند؛ این درحالی است که اگر خداوند بخواهد این کرسی‌ها را از آنها بگیرد، آمریکا و هیچ کس دیگری نخواهد توانست آنها را در جای خود نگه دارد.

شیخ تیجانی گفت: از حکام خود می‌خواهیم و خواهش می‌کنیم که در کنار ملت خود و کشورهایی بایستند و از غزه حمایت کنند؛ مردم غزه از آنها نمی‌خواهند که وارد جنگ شوند، بلکه آنها می‌خواهند آب، غذا و دارو و سلاح در اختیارشان گذاشته شود، زیرا مردان فلسطینی خودشان قادر به حمل سلاح هستند، آنها خودشان را به خداوند واگذار کرده و از مرگ نمی‌ترسند و می‌خواهند که از سرزمین خودشان و مسجد الاقصی دفاع کنند.
 

دیگر خبرها

  • طوفان شدید در استرالیا صد‌ها نفر را گرفتار کرد
  • اولین تصاویر از آغاز طوفان بارشی در ایران | حجم شدید بارش باران را ببینید
  • طوفان شدید، شمال استرالیا را درنوردید
  • روز ۱۶۴ طوفان الاقصی/ حمله به بیمارستان الشفاء غزه
  • طوفان الاقصی وجدان ملت‌های آزاده دنیا را بیدار کرد
  • خسارات گسترده گردبادهای اخیر در آمریکا
  • برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی
  • هدف از طوفان الاقصی چه بود؟ + فیلم
  • سال قدس
  • طوفان و بارش «تگرگ گوریلی» در «کانزاس» آمریکا