Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@11:30:24 GMT

توقیف خودروی حامل ۹۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد در گلوگاه نایین

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۴۲۸۰

توقیف خودروی حامل ۹۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد در گلوگاه نایین

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نایین از توقیف خودروی حامل ۹۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد در گلوگاه نایین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ بهزاد متولی زاده نایینی گفت: یک دستگاه کامیون حامل حدود 900 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد که از استان یزد به سمت استان اصفهان در حال حرکت بود توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این خودرو جهت بررسی مدارک توسط نیروی انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید شرافت متوقف و به دلیل نقصان مدارک، مراتب به شبکه دامپزشکی شهرستان نایین اعلام گردید.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نایین بیان کرد: پس از حضور کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان نایین و بررسی محموله و مدارک و به دلیل عدم ارائه گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای و با هماهنگی مرجع قضایی، محموله و خودرو جهت اقدام برابر ضوابط و مقررات توقیف گردید.

وی افزود: تمام خودروهای حامل دام و طیور زنده و فرآورده های خام دامی جهت حمل محموله باید با مراجعه به شبکه دامپزشکی شهرستان مبدا و پس از سیر مراحل قانونی نسبت به اخذ گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای اقدام نمایند.

گفتنی است؛ در گلوگاه شهید شرافت نایین روزانه بیش از هفت هزار خودرو سبک و سنگین عبور می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳ مرکز عرضه گوشت ماهی در شهرک شهید بهشتی شهرستان مشهد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهدگفت: این مراکز به دلیل عرضه ماهی بدون رعایت استاندارد‌های بهداشتی دامپزشکی پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری گردید.

دکتر محمد سیاح افزود: همچنین یک خودروی سردخانه دار حامل فرآورده‌های خام دامی نیز به دلیل نداشتن شاخصه‌های بهداشتی لازم و فعالیت بدون هماهنگی با مسئول فنی بهداشتی از ادامه فعالیت منع شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از تاریخ ۱۹ اسفند سال جاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داردو بازرسان این شبکه با جدیت تمام شاخصه‌های بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی را رصد و پایش می‌ کنند.

سیاح با اشاره به فعالیت بیش از ۵ هزار مرکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان هم گفت: سالانه نزیک به ۳۰ میلیون زائر به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) به مشهد مقدس مراجعه می‌نماید که این موضوع حجم فعالیت بازرسان این شبکه را در راستای تامین بهداشت و امنیت غذایی شهروندان دو چندان کرده است.

دیگر خبرها

  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محمودآباد
  • کشف ۴۲ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف و فاسد در خانمیرزا
  • معدوم سازی بیش از ۲۳ هزار کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در طبس
  • توقیف خودروی حامل پاجوش خرما در شهرستان میبد
  • پلمب ۳ مرکز عرضه گوشت ماهی در شهرک شهید بهشتی شهرستان مشهد
  • کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان
  •  توقیف ۴۰ دستگاه خودروی شوتی قاچاق دربندرعباس