Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@06:01:24 GMT

ترامپ: مهاجران غیرقانونی آدم نیستند؛ حیوان هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۴۵۸۲

ترامپ: مهاجران غیرقانونی آدم نیستند؛ حیوان هستند

جهان > آمریکا - همشهری آنلاین:
ترامپ پنجشنبه ۱۷ مه ( ۲۷ اردیبهشت) در نشستی با حضور قانونگذاران ایالتی و پلیس کالیفرنیا، مواضع تند خود درباره مهاجران غیرقانونی و لزوم مقابله با آنها را تکرار کرد.

به گزارش یورونیوز دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، درباره مهاجران غیرقانونی و آنهایی که بدون سند و مدرک در آمریکا حضور دارند، گفت: «اینها آدم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها حیوان هستند.»

وی با انتقاد از قوانین مهاجرت و سیاست‌ها در قبال مهاجران غیر قانونی در آمریکا، قوانین موجود این کشور را «احمقانه ترین قوانین موجود در جهان درباره مهاجرت» خواند.

ترامپ همچنین، مواضع دموکرات‌ها درباره مهاجرت و مهاجران را به شدت به باد انتقاد گرفت.

در همین زمینه: احتمال لغو نشست ترامپ و کیم جونگ اون وقتی ترامپ اتاق خوابش را به مرکل نشان می‌دهد حامیان صلح آمریکایی از مردم ایران عذرخواهی کردند نامه‌های ترامپ به اعراب برای تامین هزینه‌های تقابل با ایران هیلی: از سبک ارتباطی ترامپ دفاع نمی‌کنم

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند