Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:35:43 GMT

230 مبلغ به مناطق غرب خراسان رضوی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۴۷۵۱

230 مبلغ به مناطق غرب خراسان رضوی اعزام شدند

حجت الاسلام سیدجواد سجادی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر مبلغان اعزامی به این شهرستان ها از حوزه های علمیه قم و مشهد هستند.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای استغفار بندگان خداست، اظهار کرد: مبلغان باید از ظرفیت این ماه مبارک برای ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مبلغان در برنامه های این ماه باید به موضوع شعار سال و حمایت از کالای ایرانی توجه جدی داشته و با تبیین و تشریح آن زمینه تحقق و اجرایی شدن آن را فراهم کنند.
حجت الاسلام سجادی نژاد افزود: برگزاری دوره های قرائت و تفسیر قرآن کریم، بیان احکام دینی و رفع شبهات دینی، حل مشکلات خانوادگی و مشکلات روستا و برگزاری نماز جماعت بخشی از برنامه های فرهنگی مبلغان در این ماه است.
وی اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 400 مسجد در شهر و روستاهای شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن با همراهی مردم غبارروبی شده است.
شهرهای سبزوار، داورزن و خوشاب به ترتیب در 230 ، 310 و 200 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارند.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 برنامه های فرهنگی حوزه های علمیه خراسان رضوی مسجد مشهد مقدس موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش «تابناک»، یوسف بنی اسدی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران و وزش باد شدید جاده های شهرستان قوچان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان و پایانه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان نیز در اثر مه غلیظ کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین وزش باد به همراه گرد و خاک در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تا محدوده بزنگان دید افقی رانندگان را محدود کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار به استان، بارش باران شدید بیشتر مناطق استان را فرا خواهد گرفت، حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آبگرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در خوشاب منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید