Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
  به گزارش صدای ایران متن پیام بدین شرح است:
دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان‌ نادیده گرفت.
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است تا همه با هم براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند بکوشیم با بهره گیری از مديراني توانا و تحول طلب، کارشناسانی متخصص و اخلاقمدار از یک سو و بهادادن به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سويي ديگر جايگاه اين حرفه را در جامعه تثبيت نماييم.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به  تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران ارزش آفرینم در روابط عمومی و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی شعب  تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال موفقیت روزافزونشان را خواستارم.

                                                                                                                                                             محمدرضا قربانی 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب

به گزارش خبرگزاری پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه