Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@11:56:30 GMT

تولد نوزاد عجول در بالگرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۴۹۸۲

تولد نوزاد عجول در بالگرد

نوزاد الیگودرزی روز پنجشنبه در بالگرد اورژانس هوایی لرستان به دنیا آمد. ایران آنلاین/ رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: در تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان الیگودرز شد، وجود مادر بارداری با حال نامساعد در منطقه مرگسر این شهرستان گزارش شد. حسینعلی رفائی در جمع خبرنگاران افزود: اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز بلافاصله به منطقه اعزام شد که به دلیل وخامت حال مادر، تکنسین های اورژانس حین پرواز موفق به انجام زایمان در بالگرد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هم اکنون علائم حیاتی این مادر و نوزاد مطلوب بوده و به زایشگاه بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان الیگودرز منتقل شده اند. 894 مورد عملیات امدادی از سال 93 تاکنون توسط اورژانس هوایی استان انجام شده است. اورژانس هوایی لرستان به عنوان پانزدهمین اورژانس هوایی کشور با اعتبار حدود 80 میلیارد ریال به عنوان یکی از مراکز نمونه کشور منشا خدمات ارزشمندی در راستای نجات بیماران مناطق محروم و سخت گذر استان و مناطق همجوار بوده است. در حال حاضر 2 پایگاه اورژانس هوایی استان در خرم آباد و الیگودرز فعال است. پارسال یکهزار و 739 بیمار از خدمات درمانی اورژانس هوایی استان بهره مند شدند و 331 مادر باردار و 88 مصدوم حوادث ترافیکی توسط این اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد. هم اکنون 64 پایگاه اورژانس در سطح استان فعال است که این تعداد پیش از اجرای طرح تحول سلامت 52 مورد بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم

نوزاد فلسطینی که در بمباران از شکم مادر شهید خود زنده متولد شده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • فیلم/ بارش برف بهاری در الیگودرزِ لرستان