Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتی به هیچ عنوان دوست ندارد در بهترین دوران تاریخش، بهترین بازیکنش را از دست بدهد.

طرفداری - اتلتیکو مادرید قصد دارد به هر نحوی که شده آنتوان گریزمان را به ماندن متقاعد کند.

به گزارش as، خبر علاقه بارسا به گریزمان و مذاکراتی که طرفین در ماه‌های اخیر با هم داشته‌اند، بر کسی پوشیده نیست. بارسا کاملا با فراغ بال قصد پرداخت بند آزادسازی 100 میلیون یورویی گریزمان را دارد و بسیار امیدوار است تا این انتقال پیش از جام جهانی نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، اتلتیکو مادرید که اصلا دوست ندارد گریزمان را از دست بدهد، از مدتی پیش فعالیت همه جانبه‌ای را برای متقاعد کردن ستاره فرانسوی آغاز کرده است.

اول از همه، اتلتی دستمزدی نجومی به گریزمان پیشنهاد داده است. صحبت از دریافت سالانه بیش از 20 میلیون یورو خالص است. اتفاقی که او را در سطح فوق ستاره‌هایی چون مسی، رونالدو و نیمار قرار می‌دهد. هیچ بازیکنی در تاریخ اتلتی چنین دستمزدی نگرفته. حتی سیمئونه نیز با همه موفقیت‌هایش چنین دستمزدی نمی‌گیرد. گریزمان می‌داند که هیچ باشگاه دیگری چنین دستمزدی به او نمی‌دهد. اتلتی می‌خواهد به آنتوان نشان دهد که او، رهبر پروژه تیم است. چنین دستمزدی بعدها به صورت شفاف مشخص خواهد کرد که اگر گریزمان رفته، به خاطر پول نبوده است.

سران باشگاه تاکنون بارها با گریزمان صحبت کرده و به او قول داده‌اند که اتلتیکو مادرید مدل 2018/19 حتی قوی‌تر از تیم کنونی خواهد بود. به گریزمان وعده داده شده که هیچ ستاره‌ای تیم را ترک نخواهد کرد و ترکیب اتلتی ضعیف‌تر نخواهد شد. بلکه چندین بازیکن بزرگ و مهم جذب خواهند شد. گریزمان این را می داند. اتلتی به او گفته اگر جام می خواهد، می‌تواند این را در اتلتیکو مادرید به دست بیاورد تا در تیم دیگری. در اولین فرصت او می‌تواند در ماه آگوست سوپرکاپ اروپا را فتح کند.

از سوی دیگر گریزمان این را می‌داند که کار ساخت ورزشگاه واندا مترو پولیتانو تا سال آینده به طور کامل به پایان می‌رسد. ضمنا باشگاه کمپ تمرینی مجهز و درجه یکی برای تیم اول در دست ساخت دارد که به زودی به بهره برداری می‌رسد. اتلتی با این اقدامات جایش را در میان بزرگان اروپا باز می‌کند. آنتوان این را هم می‌داند که در اتلتی او را می‌پرستند و همه عاشقش هستند. در بارسلونا اما او پشت سر اسطوره‌هایی چون مسی، بوسکتس، پیکه و .. قرار می‌گیرد. در بارسا او فقط یک ستاره دیگر است اما در اتلتی او یک پادشاه است.

باید دید گریزمان چه تصمیم می‌گیرد. گرچه سیمئونه و برتا از همین حالا هم گزینه‌هایی برای جایگزینی ستاره فرانسوی در نظر دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس

جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه ۹۱ گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت. 

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • تصاویر نجومی پنجم اردیبهشت (۲۴ آوریل)
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس