Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@00:22:49 GMT

بارزانی: حق کردها است که به پست حاکمیتی در عراق دست یابند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۵۱۳۸

رویداد۲۴-نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه کردها حق دارند در ساختار جدید دولت آتی عراق به منصب حاکمیتی دست یابند گفت: در صورتیکه کردها به حق و حقوقشان دست نیابند عراق رنگ ثبات را نخواهد دید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیچروان بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در نشست خبری هفتگی خود در اربیل گفت: هیاتی را به منظور گفتگو با تمام فراکسیون‌های سیاسی در مورد تشکیل دولت آتی به بغداد اعزام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کردها مذاکرات جدی را برای تشکیل دولت عراق انجام خواهند داد . بارزانی تصریح کرد: این حق کردها است که به پست حاکمیتی در عراق دست یابند و بدون تحقق خواسته‌های کردها ثبات سیاسی در عراق محقق نخواهد شد.

بارزانی کمیساریای انتخابات را به رسیدگی شکایت‌های گروه‌هایی فراخواند که نتایج انتخابات در سلیمانیه را نپذیرفتند. وی همچنین خواهان اتخاذ تمامی اقدامات لازم در خصوص روند شمارش آرایی شد که با مشکل مواجه شدند.

وی در خصوص دیدارهای مک گورک، فرستاده ویژه آمریکا در ائتلاف ضد داعش گفت: دیدارهای مک گورک با تمامی گروه‌های سیاسی ادامه دارد .

منبع: رویداد24

کلیدواژه: کردستان رویداد24 اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن