Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سنگالی تیم فوتبال استقلال عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش قدس آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا در رسانه‌های زیر مجموعه خود برای لیگ قهرمانان آسیا، به معرفی بهترین بازیکنان دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات پرداخته که در جمع هشت بازیکن برتر معرفی شده نام مهاجم استقلال و هافبک و مدافع پرسپولیس دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامه بابا تیام که برخلاف دور رفت، توانست در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب استقلال بازگردد، نمایش خیره کننده‌ای برابر ذوب‌آهن داشت و ابتدا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱، بعد با شوت استثنایی پای چپ از پشت محوطه جریمه در دقیقه ۴۱ و در نهایت یک ضربه بغل پا در دقیقه ۶۴ سه گل برابر تیم اصفهانی و دیگر نماینده آسیایی ایران به ثمر رساند تا بیشترین سهم را در برتری ۳ بر یک تیمش داشته باشد.

مهاجم سنگالی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن علاوه بر هت‌تریک، چهار شوت داخل چارچوب دروازه داشت که سه تای آن تبدیل به گل شد؛ ضمن اینکه ۸۴ درصد از ۱۹ پاس او دقیق بوده، ۴۲ لمس توپ و یک پاس کلیدی داشته و همچنین بازیکنان ذوب دو بار روی او مرتکب خطا شدند.

این نمایش عالی از مامه تیام موجب شد در پایان دیدار با ذوب‌آهن به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و امروز هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمره ۹.۲ برترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان لقب بگیرد.

احمد نوراللهی، هافبک دفاعی پرسپولیس نیز با ۸۷ لمس توپ، حدود ۹۰ درصد دقت در ۵۷ پاس، چهار پاس کلیدی، ۵ شوتی که دو تای آنها داخل چارچوب بود در کنار گل تماشایی‌ای که با شوت روی پا از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه الجزیره امارات زد، نمره ۸.۸ را از نگاه AFC گرفت تا بعد از تیام، دومین بازیکن برتر هفته لیگ قهرمانان آسیا شود.

صادق محرمی، هافبک دفاعی پرسپولیس هم که آخرین بازی خود برای سرخ پوشان را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم مقابل الجزیره امارات انجام داد نیز هشتمین بازیکن برتر هفته لیگ قهرمانان است؛ نکته مهم در بازی او برتری در ۹ دوئل با نفرات تیم حریف بوده و همچنین دقت ۸۲ درصدی در ۴۵ پاس که موجب شده با نمره ۷.۸ جزو برترین‌های آسیا حضور داشته باشد.

آخرین مرتبه‌ای که یک بازیکن از تیم‌های ایرانی بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا شده به فصل قبل این رقابت‌ها برمی‌گردد که گادوین منشا با زدن دو گل در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان با نمره ۹.۲ بهترین بازیکن هفته شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال مامه تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان کره‌جنوبی در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی در ژاپن برگزار شد که در ۹۰ دقیقه با برتری ۳ بر ۲ یوکوهاما به پایان رسید. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر اولسان همراه شده بود و دو تیم در مجموع بازی‌های رفت و برگشت به تساوی سه بر سه رسیدند تا کار به وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی بکشد.

یوکوهاما بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول موفق شد ۳ گل توسط اوناکا (۲) و آنتونی لوپز به ثمر برساند تا خیلی از هواداران این تیم جشن صعود را در همان نیمه اول برگزار کنند، اما خوشحالی آن‌ها زیاد طول نکشید و فقط ۵ دقیقه بعد، متئوس سلس موفق شد گل اول را برای اولسان به ثمر برساند.

کامیجیما در دقیقه ۳۹ یک خطای پنالتی انجام داد و با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و کار برای نماینده ژاپن در ادامه دیدار و حفظ برتری سخت‌تر شد. بویانیچ پشت ضربه قرار گرفت و موفق شد گل دوم اولسان را به ثمر برساند. این بازیکن در ابتدا نیمه دوم نیز یک گل به ثمر رساند که توسط VAR مردود اعلام شد.

در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. یوکوهاما موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کند تا تیم تحت هدایت هری کیول راهی فینال شود.

با این نتیجه تیم فوتبال یوکوهاما باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات قرار بگیرد. دیشب العین موفق شد با برتری مقابل الهلال عربستان راهی فینال این رقابت‌ها شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال