Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ، رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان در مسکو روسیه برگزار می‌شود که در وزن ۵۷ کیلوگرم مهران رضازاده تنها مدال طلای روز نخست ایران را بر گردن آویخت.

رضازاده در وزن ۵۷ کیلوگرم مقابل گانک گوآن پارک از کره شمالی به پیروزی رسید و قهرمان وزن ۵۷ کیلوگرم شد. همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم حامد رشیدی مغلوب زائوربک سداکوف از روسیه شد و به مدال نقره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در وزن ۶۱ کیلوگرم محمد نامجو مطلق و در وزن ۷۰ کیلوگرم یزدان ثنایی نیا صاحب مدال برنز شدند.

سوسلان رامونوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه نامدارترین چهره روز نخست مسابقات بود که در ۷۰ کیلوگرم مدال طلا را تصاحب کرد.

در رقابت‌های روز نخست ایران، مغولستان و روسیه مدال‌های طلا را به خود اختصاص دادند که سهم روسیه سه عنوان قهرمانی بود.

اما فینالیست‌های پنج وزن دوم نیز مشخص شدند که ایران در اوزان ۷۹ ، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم سه فینالیست دارد.

بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مصاف ختیک تسابولوف، کشتی‌گیر سرشناس روسیه می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز امیر محمدی با ولادیسلاو بایتسایف از روسیه که چند روز قبل قهرمان اروپا شد، مصاف می‌دهد.

همچنین در ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی در مسابقه پایانی به مصاف نورجان امیربکوف از قزاقستان می‌رود

602

فدراسیون کشتی ایران جهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در ترکیه

تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب ۹ طلا، یک نقره و ۲ برنز و با اختلاف امتیاز بالا، بعنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی جام قهرمانان ترکیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان روزهای 26 لغایت 28 اسفندماه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب 9 مدال طلا توسط علی مومنی در وزن 57 کیلوگرم، شهداد خسروی در وزن 61 کیلوگرم، سجاد پیردایه در وزن 65 کیلوگرم، علی کرم پور در وزن 70 کیلوگرم، علی رضایی در وزن 74 کیلوگرم، مجید باقری در وزن 79 کیلوگرم،‌ ابوالفضل رحمانی در وزن 86 کیلوگرم، امیررضا دلیری در وزن 92 کیلوگرم، ابوالفضل بابالو در وزن 97 کیلوگرم، 1 مدال نقره توسط آرین سجادی در وزن 97 کیلوگرم،‌2 مدال برنز توسط علی یحیی پور در وزن 57 کیلوگرم و مسعود آسترکی در وزن 79 کیلوگرم با اقتدار بعنوان قهرمانی دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با 235 امتیاز با اختلاف امتیازی بالا بعنوان قهرمانی رسید، ترکیه با 170 کیلوگرم نایب قهرمان شد و آذربایجان با 122 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. وی در این مسابقه با نتیجه 5 بر 3 حریف خود را شکست داد و طلایی شد. علی یحیی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد. یحیی پور در این دیدار حریف خود را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.
در وزن 61 کیلوگرم شهداد خسروی در دورهای اول و دوم مقابل کشتی ایرانی از آذربایجان و گرجستان پیروز شد. وی در دیدار فینال با شکست 7 بر صفر  حریف ترکیه ای در دیدار فینال، به مدال طلا دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم سجاد پیردایه با شکست دادن تمامی رقبا راهی دیدار نهایی شد. وی در این دیدار با غلبه بر کشتی گیری از آذربایجان به مدال طلا رسید.

در وزن 70 کیلوگرم علی کرمپور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. کرمپور در فینال حریف خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی در دور اول کشتی‌گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نماینده آذربایجان به پیروزی رسید و در دور سوم نماینده ترکیه را شکست داد. رضایی در دیدار فینال با نتیجه 10 بر 1 از سد حریف ترکیه ای خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 79 کیلوگرم مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد. باقری در فینال با نتیجه 8 بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد. آسترکی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده بندی 8 بر 5 کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد و برنزی شد.

در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل رحمانی با عبور از سد همه ی حریفان فینالیست شد. رحمانی در فینال حریفی از آذربایجان مغلوب کرد و طلایی شد.

در وزن 92 کیلوگرم امیررضا دلیری در دو دور کشتی گیران ترکمنستان و ترکیه را شکست داد. وی در دیدار نهایی مقابل کشتی گیری از ترکیه با ضربه فنی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 97 کیلوگرم آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد. بابالو در فینال با نتیجه 8 بر 5 سجادی را مغلوب و به مدال طلا رسید.

در وزن 125 کیلوگرم مرصاد شاکری در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد. وی برای کسب نشان برنز مقابل حریفی از آذربایجان شکست خورد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. ابوالفضل محمدنژاد نیز مقابل حریفان خود مغلوب و از دور رقابت ها کنار رفت.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادکاران جوان ایران قهرمان شدند
  • قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در ترکیه
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • سه قهرمان كشتى كارمند شهردارى شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد
  • کشتی آزاد جام قهرمانان - ترکیه| فینالیست شدن ۵ کشتی‌گیر ایران
  • یک اتفاق تلخ و یک ریسک بزرگ؛ دور شدن دلخانی از قامت قهرمانِ جهان
  • شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی