Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:55:25 GMT

استقلال، پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۶۲۶۰

استقلال با وجود انجام یک بازی خانگی کمتر نسبت به پرسپولیس، توانسته عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز به اتمام رسید و در نهایت استقلال و پرسپولیس با غلبه بر حریفان خود، نماینده کشورمان در یک چهارم نهایی خواهند بود.

بر اساس اعلام AFC، تیم استقلال با مجموع 202901 تماشاگر در سه دیدار خانگی خود، پرتماشاگرترین تیم رقابت ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در دور گروهی میزبان العین و الریان بود و در یک هشتم نهایی نیز از ذوب آهن پذیرایی کرد. بازی با العین در آزادی، بیشترین هوادار را برای استقلال به ثبت رساند. میانگین هواداران استقلال در این سه بازی 67 هزار نفر بود.

 

 

 

 

پرسپولیس هم در رتبه دوم قرار گرفته است. قرمزهای تهران در 4 دیدار خانگی خود مجموعا 171170 نفر را به ورزشگاه کشاندند که بیشترین شان به بازی دوشنبه برابر الجزیره بر می گردد.

 

گوانگژوی چین، الهلال عربستان، شانگهای شنهوای چین، تراکتورسازی تبریز، شانگهای اسپیگ چین ، تیانچین چین و الاهلی عربستان نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و گلزنی در تمام بازی‌های خانگی این فصل!

پرسپولیس در تمامی بازی خانگی این فصل لیگ برتر حداقل یک گل را به ثمر رسانده است.

طرفداری | ششمین برد پیاپی پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه مقابل ملوان رقم خورد.

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

شاگردان اوسمار ویرا با کسب ششمین پیروزی متوالی در خانه، به روند مقتدرانه خود در ورزشگاه آزادی ادامه دادند. پرسپولیس در این فصل در تمامی بازی ها خانگی حداقل یک گل را به ثمر رسانده است.

تنها مرتبه ای که پرسپولیس در آزادی موفق به گلزنی نشد، در دربی 103 بود که پرسپولیس در آن بازی میهمان استقلال محسوب می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • پرسپولیس و گلزنی در تمام بازی‌های خانگی این فصل!
  • ثبت یک رکورد خاص از سوی پرسپولیسی ها در لیگ برتر