Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@03:58:24 GMT

«متخصص لیگ یک» سرمربی سپیدرود لیگ برتری شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۶۶۷۰

«متخصص لیگ یک» سرمربی سپیدرود لیگ برتری شد!

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ کمیته فنی باشگاه سپیدرود پس از بررسی برنامه مربیان پیشنهادی جهت انتخاب پست سرمربیگری سپیدرود، اعضا بر روی انتخاب نادر دست نشان به جمع بندی رسیدند و این امر به رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود اعلام شد.

در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد، در ارتباط با گزینه انتخابی کمیته فنی به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت با انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی سپیدرود در لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ موافقت کردند و به مدیرعامل اختیار دادند تا وی با دست نشان به عنوان سرمربی اقدام به عقد قرارداد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر دست نشان پیش از این سابقه سرمربیگری در سطح نخست فوتبال ایران با تیم های؛ پگاه گیلان، صنعت نفت آبادان، را دارد و همچنین توانسته با چهار تیم مس کرمان، استیل آذین تهران، نفت تهران و آبادان به لیگ برتر صعود نماید. و موفق شده بود با تیم های شهید قندی یزد، نساجی مازندران، پیام مشهد و شهرداری بندرعباس تا مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر رهنمون سازد.

نادر دست نشان در سال ۸۷ علاوه بر آنکه توانست تیم پگاه گیلان را در سطح نخست فوتبال ایران حفظ نماید، موفق شد تا با این تیم به فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود نماید.

همیشه در توصیف مربیگری نادر دست نشان می گویند او مربی ای است که در هدایت تیم های دسته اولی به لیگ برتر تبحر دارد و به نوعی متخصص لیگ یک لقب گرفته! و باید دید سرنوشت سپیدرود به دست این مربی با تجربه به کدام سو حرکت می کند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 شهرداری صنعت نفت آبادان فوتبال ایران لیگ برتر نساجی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس