Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:27:44 GMT

گازرسانی به 10 روستای بخش جعفرآباد بیله سوار بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۶۷۴۶

گازرسانی به 10 روستای بخش جعفرآباد بیله سوار بهره برداری شد

اردبیل - ایرنا- عملیات گاز رسانی به 10 روستای بخش جعفرآباد از توابع شهرستان بیله سوار روز پنجشنبه به بهره برداری رسید.

حسن قبادی فرماندار بیله سوار در آیین افتتاح این طرح ها گفت: گازرسانی به این روستاها به طول 32 کیلومتر و با صرف 20 میلیار ریال اجر ا شده و 350 خانوار روستایی از نعمت برق بهره مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تاکنون عملیات گاز رسانی به 89 روستای این شهرستان اجرایی شده و این در حالی است که تا سال 92 تنها 20روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند.
او افزود: بیش از 6 هزارو 400خانوار روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز برخوردار شده اند و تا پایان سال 97 حدود 95درصد از روستاهای بالای 20خانوار شهرستان بیله سوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل نیز گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال آینده میزان برخورداری خانوارهای روستایی استان به 98 درصد افزایش می‌یابد که در همین راستا طرح گازرسانی به 320 روستای استان در حال اجراست.
وی افزود: هم اکنون هزارو 56 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که 656 روستای برخوردار در دولت تدبیر و امید گاز رسانی شده است و این تعداد 88 درصد روستاهای بالای 20خانوار استان اردبیل را شامل می شود.
در این آیین عملیات گازرسانی به روستاهای شورگل، کرم کندی، بالاخان کندی، مراد علی کندی، شابی کندی، حاج آقاکندی، قوطوربلاغ، هموار کندی، یانبلاغ، اوچبلاغ افتتاح و به بهره برداری رسد.
3006/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گازرساني بيله سوار روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار