Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، متن این حکم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام دامت افاضاته

درپی درگذشت تأسفبار حجةالاسلام آقای ایمانی رحمةالله علیه جناب‌عالی را که بحمدالله مزین به علم و تقوا و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی میباشید به امامت جمعه شیراز و نمایندگی خود در استان فارس منصوب میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی آگاهید که شیراز یکی از پایگاههای برجسته‌ی فرهنگی کشور و نیز در بردارنده‌ی یکی از حرمهای مطهر خاندان مکرم پیامبر صلوات الله علیهم است. مردم فارس در آزمونهای بزرگ کشور، رشد فرهنگی و نیز ارادت قلبی و پایبندی عمیق خود به اهل بیت علیهم السلام را نشان داده‌اند. حوادث دوران مبارزات انقلاب و سالهای دفاع مقدس و چهره‌های نورانی شخصیتهای انقلابی و شهدای نام‌آور آن خطّه همچون شهید آیةالله دستغیب اعلی الله مقامه شاهد برجستگی ایمانی و عملی آن مردم عزیز است. خدمت به این مردم افتخار بزرگی است. توصیه مؤکد اینجانب ارتباط صمیمانه با همه‌ی قشرهای مردم بویژه جوانان و ترویج اندیشه و عمل انقلابی است. ارتباط با علماء اعلام و حوزه‌ی علمیه و دانشگاهیان و اهالی فرهنگ و ادب توصیه‌ی دیگر اینجانب است.

از خداوند متعال توفیق و هدایت و کمک الهی را برای جنابعالی مسألت میکنم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّد علی خامنه‌ای

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷»

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام دژکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی