Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:42:35 GMT

100 هزار دانش آموز آذربایجان غربی تحت پوشش طرح امین هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۷۲۰۹

100 هزار دانش آموز آذربایجان غربی تحت پوشش طرح امین هستند

ارومیه- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 100 هزار دانش آموز استان تحت پوشش طرح امین قرار دارند و از این طریق به پرسش های دینی و شبهه های آنان توسط روحانیان پاسخ داده می شود.

قدرت الله قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس مجری طرح امین در سطح استان 350 مدرسه بوده و آذربایجان غربی در بین استان های کشور در اجرای این طرح پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 560 روحانی و یکهزار و 200 همکار فرهنگی در اجرای برنامه های راهبردی برپایی نماز در مدارس استان مشارکت دارند.
قاسمی ادامه داد: بهره گیری از شیوه نوین ارتباطی با دانش آموزان باید جزو برنامه ها و سیاست های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باشد.
وی با اشاره به استقبال بسیار مطلوب جامعه دانش آموزی از برنامه های دینی و قرآنی در مدارس مجری بیان کرد: معلمان و روحانیان رسالت بزرگی در تربیت دینی و انقلابی جوانان و نوجوانان بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای چهار هزار و 800 مدرسه با 566 هزار دانش آموز است.
ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش از سال 1379 برنامه های مشترک خود را آغاز کرده و از سال 1389 اجرای برنامه های مشترک اوج گرفته است.
طرح مدارس امین طرحی است که با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار و در قابل آن به سوالات دینی، شرعی و شبهه های دانش آموزان در کنار برنامه های مختلف فرهنگی پاسخ داده می شود.
7125/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش مدارس امين آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت