Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «سبز البرز»
2024-05-06@20:58:03 GMT

اجلاس بدمینتون آسیا در بانکوک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۷۳۳۵

اجلاس بدمینتون آسیا در بانکوک برگزار شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری سبز البرز از فدراسیون بدمینتون، در این نشست گزارش کمیته های تخصصی، توسعه، مالی و مسابقات توسط مسوولان ذیربط ارایه شد. ضمن اینکه گزارشی از اولین دوره مسابقات جوانان آسیا در شهرستان سمنان و بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی فجر به میزبانی شهرستان زنجان به صورت کلیپ منعکس شد که مورد توجه مسولان فدراسیون آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون و بهادر زکی زاده رییس کمیته مربیان و مربی تیم های ملی کشورمان حضور داشتند و در ادامه نشست با روسای فدراسیون های بدمینتون کشورهای مالزی، عراق، هند، بوتان، پاکستان و سریلانکا در زمینه راه های توسعه این رشته دیدار و گفت و گو کردند.
رئیس فدراسیون بدمینتون ایران در ادامه همچنین با «انتون ادیتیا سوبود» رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا دیدار کرد و سوبود از حضور ایران در جمع ۱۱ تیم برتر آسیا ابراز خرسندی کرد.
رییس فدراسیون بدمینتون آسیا گفت: بدمینتون ایران جایگاه بسیار خوبی در سطح آسیا دارد و این شرایط با برنامه ریزی و مسئولان فدراسیون ایران محقق شده است.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس