Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در ارتباط با حوادث اخیر شهرستان کازرون اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در متن این اطلاعیه آمده است:
«باسمه تعالیمردم شریف و آگاه کازرون
با اعلام تأسف از حوادث شب گذشته در شهرستان کازرون، معتقدیم این حوادث، بیش از آنکه جنبه  تقسیماتی داشته باشد، ریشه در  عوامل دیگری دارد که باید مورد شناسایی دقیق قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در  این خصوص وزارت کشور با دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی  و بررسی موضوع از نزدیک در قالب اعزام کارشناسان در چندین نوبت و همچنین حضور مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری در منطقه، در تلاش بوده تا نگرانی‌های مردم شریف کازرون را لحاظ نماید و به همین  منظور با تقاضای صاحب‌نظران منطقه و به منظور بررسی دقیق و لحاظ پیشنهادهای مردمی و رفع  کاستی‌های موجود، طرح پیشنهادی تا تأمین خواسته‌های کارشناسی و منطقی مردم منطقه در دفتر تقسیمات کشوری متوقف شده است.
وزارت کشور در مسأله تقسیمات کشوری در عین استمرار  همفکری با دلسوزان و صاحبنظران از اقشار گوناگون منطقه، از مردم آگاه و متدین کازرون می خواهد با حفظ آرامش و هوشیاری انقلابی  خود  مراقب دسیسه های معاندان و سایت های  ضد انقلاب  و اهداف شوم دشمنان این آب و خاک باشند و  اجازه ندهند  امنیت اجتماعی  منطقه مختل و فضای نا امنی حاکم شود. در این راستا با عناصری که با اهداف دیگری سعی در برهم زدن نظم و امنیت عمومی داشته اند برخورد قاطع قانونی انجام خواهد شد.
هرچند، مسیرطی شده در بحث تقسیمات کشوری، مبتنی بر قانون، عقلانیت و منطق است، لکن، بر همین اساس، یقیناً مصالح و ملاحظات منطقه مبتنی بر تعامل و همفکری مورد توجه جدی خواهد بود.» برچسب ها: وزارت کشور ، کازرون ، تجمعات کازرون

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزارت کشور کازرون تجمعات کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور