Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست ساماندهی و خیابان کشی محله چاهستانی های شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه باید جلسات ساماندهی محله چاهستانی های بندرعباس به صورت روزانه برگزار شود، عنوان کرد: در این خصوص باید هر هفته میزان پیشرفت کار گزارش شود و پیشرفت فیزیکی کارها در این محله محسوس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری شهرداری بندرعباس با اداره کل راه و شهرسازی استان در ساماندهی محله چاهستانی های بندرعباس، افزود: شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان باید با هماهنگی کامل اقدامات لازم به منظور خیابان کشی و باز کردن معابر این محله را انجام دهند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید نمایندگان تام الاختیار از شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان برای تسهیل و تسریع در روند ساماندهی و بازگشایی معابر در محله چاهستانی ها هر روز حاضر باشند.

همتی تصریح کرد: برای جا به جایی اهالی محله چاهستانی ها که در طرح خیابان کشی و بازگشایی معابر این محله قرار دارند، اقدامات لازم توسط شهرداری بندرعباس با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان انجام گیرد.

وی با بیان اینکه باید ساماندهی و بازگشایی معابر محله چاهستانی های بندرعباس هر چه سریعتر انجام گیرد، اظهار داشت: این پروژه باید تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و آماده بهره‌ برداری شود.

استاندار هرمزگان به احداث بلوار ساحلی ۲۸ کیلومتری در شرق بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: مراحل احداث این بلوار باید هر چه سریعتر اجرایی شود و تا هفته دولت سال جاری باید به بهره برداری برسد.

همتی افزود: باید همه امکانات و ظرفیت های موجود را در مسیر خدمت به مردم بسیج کرد و موانع را از سر راه برداریم.

کد خبر 4299521

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان بندرعباس هرمزگان فریدون همتی بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام مشهد بیرجند یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بارش باران شدید در بندرعباس

دریافت 2 MB کد خبر 6079838

دیگر خبرها

  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • معابر تهران خلوت و روان است
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تصاویری از بارش باران شدید در بندرعباس
  • بازگشایی محور گشت - سراوان
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت