Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@22:27:57 GMT

اطلاعیه وزارت کشور درخصوص حوادث کازرون

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۸۹۹۸۵

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در خصوص حوادث اخیر شهرستان کازرون اطلاعیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

باسمه‌تعالی
مردم شریف و آگاه کازرون

با اعلام تاسف از حوادث شب گذشته در شهرستان کازرون، معتقدیم؛ این حوادث، بیش از آنکه جنبه تقسیماتی داشته باشد ریشه در عوامل دیگری دارد که باید مورد شناسایی دقیق قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص وزارت کشور با دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی و بررسی موضوع از نزدیک در قالب اعزام کارشناسان در چندین نوبت و همچنین حضور مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری در منطقه، در تلاش بوده تا نگرانی‌های مردم شریف کازرون را لحاظ نماید و به همین منظور با تقاضای صاحب‌نظران منطقه و به‌منظور بررسی دقیق و لحاظ پیشنهادات مردمی و رفع کاستی های موجود، طرح پیشنهادی تا تامین خواسته‌های کارشناسی و منطقی مردم منطقه در دفتر تقسیمات کشوری متوقف شده است.

وزارت کشور در مساله تقسیمات کشوری در عین استمرار همفکری با دلسوزان و صاحب‌نظران از اقشار گوناگون منطقه، از مردم آگاه و متدین کازرون می خواهد با حفظ آرامش و هوشیاری انقلابی خود مراقب دسیسه‌های معاندان و سایت‌های ضد انقلاب و اهداف شوم دشمنان این آب و خاک باشند و اجازه ندهند امنیت اجتماعی منطقه مختل و فضای نا امنی حاکم شود.

در این راستا با عناصری که با اهداف دیگری سعی در برهم زدن نظم و امنیت عمومی داشته‌اند برخورد قاطع قانونی انجام خواهد شد. هرچند، مسیر طی شده در بحث تقسیمات کشوری، مبتنی بر قانون، عقلانیت و منطق است، لکن، بر همین اساس، یقیناً مصالح و ملاحظات منطقه مبتنی بر تعامل و همفکری مورد توجه جدی خواهد بود.

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۸۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مجموعه جهانی بیشاپور

محمدجواد جوکاری گفت: روزانه تعداد زیادی از گردشگر نوروزی برای گذراندن تعطیلات به شهرستان کازرون سفرمی‌کنند که به همین منظور ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی علاوه بر آمادگی اماکن تاریخی برای پذیرش میهمانان نوروزی تدارک دیده‌شده است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کازرون با اشاره به اجرای جنگ شادی توسط گروه مثبت شو در این شهرستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار می‌شود.

جوکاری ادامه داد: در قالب این برنامه‌ها نکات آموزشی سفر نیز گنجانده شده که کمک به افزایش ایمنی در سفر‌های نوروزی برای استفاده‌کنندگان از خودرو‌های شخصی و حمل‌ونقل عمومی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در سفر‌های نوروزی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر باهدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی موسیقی زنده و جنگ شادی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مجموعه جهانی بیشاپور
  • شما چه فکر می‌کنید آقای میلر؟