Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:17:12 GMT

حمله پسر عاشق‌ پیشه به دختر دانشجو

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۱۰۷۴

۴ آذر ۹۵ به پلیس تهران خبر رسید پسر جوانی در دانشکده هنر در حوالی میدان فلسطین به یک دختر دانشجو حمله کرده و او را بشدت مجروح کرده است.

دختر ۲۲‌ساله به نام سحر به بیمارستان منتقل شد و تحت چند عمل جراحی قرار گرفت. در بررسی‌ها مشخص شد، سحر از مدتی قبل با پسر ۲۵ ساله‌ای به نام ارشیا در ارتباط بوده و با او قول و قرار ازدواج گذاشته بود، اما پس از مدتی رابطه آنها به‌هم می‌خورد و سحر به خواستگاری ارشیا پاسخ منفی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افشای این ماجرا ارشیا که بعد از حمله خونین گریخته بود، بازداشت شد. پسر عاشق‌پیشه به زخمی کردن دختر مورد علاقه‌اش اعتراف کرد.

بعد از چند روز و در حالی که سحر بهبود نسبی یافته بود از ارشیا شکایت کرد. به این ترتیب این پسر در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و با توجه به میزان جراحت‌ها به زندان و پرداخت نصف دیه محکوم شد. اما این حکم در دیوان عالی کشور تائید نشد. به این ترتیب ارشیا دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه سحر حضور نداشت و وکیل وی روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: متهم پس از تعقیب موکلم، وی را در دانشگاه مورد حمله قرار داد و او را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرد. او حالا بعد از انجام چند عمل جراحی هنوز با مشکلات زیادی روبه‌روست و حتی جرات ندارد بار دیگر با ارشیا روبه‌رو شود. از این رو از طرف سحر برای متهم اشد مجازات را می‌خواهم.

سپس متهم روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: مدتی بود با سحر آشنا شده بودم‌. من به او علاقه‌مند بودم به همین خاطر به خواستگاری‌اش رفتم، اما پدرش جواب منفی داد. من که از شنیدن پاسخ منفی شوکه شده بودم چند بار با سحر تماس گرفتم‌، اما او جواب تلفن‌هایم را نمی‌داد. من احساس می‌کردم سحر زندگی‌ام را به بازی گرفته است‌. به همین خاطر یک روز دنبال او رفتم و سحر را تا نزدیکی دانشگاه تعقیب کردم. چند بار خواستم با او صحبت کنم، اما او بسرعت وارد دانشگاه شد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم دنبال او به حیاط دانشگاه رفتم و با چاقو چند ضربه به او زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: من واقعا عاشق سحر بودم و قصد کشتن او را نداشتم. فقط می‌خواستم با تهدید کاری کنم تا راضی به ازدواج با من شود.

در پایان دفاعیات این متهم هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محاکمه خواستگار پسر عاشق پیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم

به گزارش جماران؛ کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شد.

روزنامه عبری زبان "اسرائیل هیوم" اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

 

 

 دستگیری بیش از ۱۳۳ دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیای آمریکا

از دو روز قبل صدها نفر از فعالان دانشجویی سوسیالیست و حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به نسل کشی در غزه تجمع کرده و در محوطه این دانشگاه چادر زده‌اند. 

 معترضان خواستار قطع همکاری و سرمایه‌گذاری دانشگاه در اسرائیل هستند.

 

 

اداره پلیس نیویورک: ۱۳۳ نفر به صورت شبانه دستگیر شده و بعد از صدور احضاریه‌های دادگاهی برای آنها آزاد شده‌اند. 

این تحصن با برخورد شدید پلیس و حراست دانشگاه و تعلیق برخی دانشجویان روبه رو شده است.

 

 

نقشه تحصن دانشجویان در سراسر آمریکا برای توقف جنگ اسرائیل علیه غزه

پس از دستگیری بیش از 100 دانشجو از کالج بارنارد و دانشگاه کلمبیا در تحصن که خواستار قطع همکاری دانشگاه ها با اسرائیل در بحبوحه جنگ این رژیم علیه غزه بودند، تظاهرات در سراسر آمریکا به راه افتاده است. تحصن هایی در MIT، Tufts، Emerson College، NYU، The New School، دانشگاه میشیگان، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، دانشگاه Vanderbilt و دانشگاه کارولینای شمالی در Chapel Hill آغاز شده است.

 

 

دانشگاه کلمبیا کلاس های حضوری را لغو کرده؛ کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود. سازمان دهندگان این تجمعات می گویند حداقل 50 دانشجو از بارنارد و 35 دانشجو از کلمبیا تعلیق شده اند. تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان کلمبیا و بارنارد، کارمندان و سخنرانان مهمان نیز علناً این موسسات معتبر را محکوم یا اعلام کرده اند.

در ییل، حداقل 45 دانشجو در حالی که پلیس تلاش می کرد تا یک تحصن را در جمعه شب پاکسازی کند، دستگیر شدند. اعتراضات در محوطه دانشگاه ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!