Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیج دانشجویی ۱۶ دانشگاه کشور در نامه‌ای خطاب به نمایندگان ملت ایران در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری؛ امروز مسئولان کشور در معرض یک آزمون بزرگند؛ آیا حفظِ عزّت و اقتدارِ این ملّت عزیز را خواهند کرد یا نه؟

در این نامه آمده است: هنوز مهر برجام خشک نشده بود که خبرهایی مبنی بر امضای توافقات با سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مختلف به‌گوش ملت می‌رسید و گویی مجلس شورای اسلامی در خواب به‌سر می‌برد و نمی‌دانست امضای توافقات بین‌المللی بدون اجازه مجلس ناقض اصل ۷۷ قانون اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضای سریع و بدون تأمل در محتوای قراردادها و پیمان‌های بین‌المللی در نامه دانشجویان یک بیماری در بین مسئولان خوش‌خیال و سهل‌اندیش دولت بیان شده است و تصریح ده است، این بیماری گویی به مجلس شورای اسلامی نیز سرایت کرده است. جنونی که بیشترین ضرر آن متوجه ملت قهرمان ایران خواهد شد.

این نامه می‌افزاید: تصویب سه لایحه‌ ”اصلاح قانون مبارزه با پول‌شویی، اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و الحاق دولت به کنوانسیون پالرمو“ در مجلس شورای اسلامی بدون در نظر گرفتن مخاطرات امنیتی و اقتصادی آن اقدامی کاملاً نسنجیده و در راستای خواست آمریکا برای اعمال هوشمندانه‌تر و پیچیده‌تر شدن ساختار تحریم‌ها و خیانت و لکه‌ننگی تاریخی به دامان مجلس بود.

این نامه تاکید می‌کند: تاریخ شهادت خواهد داد چنین ننگی را تا به‌حال هیچ دولت و ملتی در طول اعصار مختلف به خود ندیده است که دولتی حتی به بهانه توسعه اقتصادی-که در علم حکومت‌داری به‌عنوان اولویت درجه چندم محسوب می‌شود- توان نظامی و امنیتی خود که ضامن موجودیت و بقای کشور است را تضعیف کند، لذا از شما نمایندگان مجلس خواستاریم به‌جای بسنده کردن به اقداماتی همانند آتش زدن برجام، به وظیفه و تکلیف دینی خود عمل کنید و به‌جای اجرای خواسته‌های سازمان صهیونیستی و آمریکایی FATF، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نخبگان ملت مبنی بر اجرای پیمان‌های پولی دوجانبه و حذف دلار از مبادلات گوش بدهید.

این نامه در پایان متذکر می‌شود: با توجه به این از شما انتظار می‌رود رأی و نظر شفاف و صریح خود را در رابطه با تصویب این سه لایحه رسما اعلام کرده و به ملت ایران بگویید چرا با وجود درخواست کشورهای مختلف در خصوص حذف دلار از معاملات اقتصادی بین دو کشور، همچنان این موضوع اجرایی نشده است؟ لازم به ذکر است که فردا روز باید در پیشگاه خداوند متعال نسبت به تصمیماتی که برای انقلاب، مردم و کشور می‌گیرید پاسخ‌گو باشید و آیندگان در مورد اعمال شما قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست به همراهی مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تعامل و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه امضا کردند.

افشین غنی‌زاده با تأکید بر اهمیت ارتباط دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد توافق طرفین اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه‌ها دستیابی به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین است که با مذاکرات قبلی مشخص شده و در تحقق موضوعات مورد توافق طبق مفاد تفاهم‌نامه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی و به‌منظور بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک طرفین یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه‌های همکاری، در این مسیر گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به مدت سه سال در هفت ماده ۴ تبصره بوده و به امضای غنی‌زاده نماینده دانشگاه و غلامعلی یاربیگی نماینده ناحیه مقاومت سپاه همچنین تفاهم‌نامه با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نیز به مدت دو سال در ۸ ماده و دو تبصره به امضای رئیس دانشگاه و سیامک حبیبی مدیر توسعه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا