Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@22:18:25 GMT

تکنیک های آرایشی که شما را 30 سال جوان تر می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۱۸۷۹

شاید مهمترین چیزی که در مبارزه با زمان باید در نظر بگیرید، این است که سن در واقع فقط یک عدد است. پنجاه سالگی تقریبا هیچ وقت سن پیری بحساب نمی‌آید و اگر رسیدن به این مرحله از زندگی، شما را نگران نکند، این احتمال وجود دارد که بقیه نیز از آن ناراحت نشوند. بخندید، خوش بگذرانید، در فعالیت‌هایی که از آن‌ها لذت می‌برید، شرکت کنید و اجازه ندهید چند دور بی معنی تقویم، شور و نشاط شما را برباید؛ و در حالیکه تمام این کار‌ها را انجام می‌دهید، خودتان را به چند نکته و ترفند جدید مجهز کنید تا ظاهرتان را به جوانی احساستان نگه دارید و هیچ چیز بجز خودتان، نتواند سن واقعی تان را آشکار سازد البته فقط در صورتیکه بخواهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





۱ - نزد آرایشگرتان بروید. لایه لایه کردن موهایتان، به آن حجم می‌دهد.



۲ - یک آرایشگر خوب می‌تواند هایلایت‌هایی به مو‌های شما اضافه کند که هرگونه لکه‌های تیره، آکنه یا تیره شدن کلی پوست را که گاهی اوقات با افزایش سن اتفاق می‌افتد، خنثی کند.



۳ - مو‌های چتری نیز یک اسلحه ضد پیری عالی هستند، بخصوص هنگامی که به یک طرف کج شده باشند، زیرا آن‌ها چین و چروک‌های پیشانی را می‌پوشانند و در عین حال، توجه را از خطوط فک آویزان و پوست شل گردن به سمت بالا جلب می‌کنند. آن‌ها همچنین کم پشت شدن مو‌ها را پنهان می‌کنند.



۴ - حواس تان باشد که فرق از وسط باز نکنید، چون بسیار بد بنظر می‌رسد و بجای کم کردن سن، چندین سال به سن تان اضافه می‌کند.



این نکته‌ها هم می‌تواند به جوان‌تر به نظر رسیدن تان کمک کند

۱ - صورت، چانه و گردنتان را هر روز با یک پاک کننده غیر فومی بشویید و با آلفا هیدروکسی اسید لایه برداری کنید. پوستتان را با یک مرطوب کننده غنی از آنتی اکسیدان‌ها مانند کوانزیم Q۱۰، ویتامین C. و اسید آلفا لیپوئیک مرطوب سازید. مرطوب کننده شما باید حاوی کره درخت شی (شی باتر) یا هیدراتور‌های قدرتمند دیگر و همچنین ضد آفتاب باشد.



۲ - اگر سیگار می‌کشید، آن را ترک کنید. دود سیگار، عروق خونی پوست را باریک می‌کند و به کلاژن (که پوستتان برای حفظ قابلیت ارتجاعی و درخشش به آن نیاز دارد) صدمه می‌زند. اگر متوجه افتادگی پوست شدید، یک سرم سفت کننده حاوی رتینول و پپتید را نیز به روال تان اضافه کنید.



۳ - کمدتان را بگردید و لباس‌های کهنه را به دیگران ببخشید. بجز لباس‌های رسمی کار که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید، ست‌های یک رنگ را تفکیک کنید و آن‌ها را بصورت جداگانه بپوشید. مشکی را با آبی تیره یا قهوه‌ای ست کنید، جوراب شلواری‌های چسب و نایلونی را کنار بگذارید و پاهایتان را آشکار کنید. از پوشیدن شلوار جین با کفش پاشنه بلند و یک تاپ پر زرق و برق نهراسید.



۴ - می‌توانید رنگ سفید را در زمستان و رنگ مشکی را در تابستان و طرح‌های متعدد را با هم بپوشید تا زمانیکه توان هماهنگی داشته باشند. فقط حتما لباس‌ها را امتحان کنید و مطمئن شوید که کاملا متناسب با اندام فعلی شما هستند.



۵ - مناسب با سنتان لباس بپوشید. دامن‌های کوتاه یا تاپ‌های بالای ناف، با وجود آنکه تلاش می‌کنید کم سن و سال بنظر بیایید، سن شما را بالاتر نشان می‌دهند! حتی اگر هنوز هم شکم و پا‌های عالی مانند ۲۵ سالگی تان داشته باشید.



۶ - یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. بشقاب تان را پر از سبزیجات برگ سبز و تیره و همچنین گردو، زغال اخته و توت فرنگی کنید. مصرف غذا‌های غنی از کلسیم و ویتامین D. را نیز افزایش دهید. یک رژیم غذایی مدیترانه‌ای پر از میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، روغن زیتون به شما کمک خواهد کرد عمر طولانی تر، احساس بهتر و ظاهر سالم تری داشته باشید. مکمل‌های ویتامین B۱۲ مصرف کنید یا B۱۲ مصرفی تان را با خوردن ماهی و گوشت، بطور طبیعی افزایش دهید.



منبع: fitnessmagazin.ir

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه زیبایی آرایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنویسید تا به دست بیاورید

باید نخست بدانید که رویا خلق شدنی است و شما اولین نفری نیستید که به رویاهایتان دست پیدا می‌کنید و آخرین نفر هم نیستید.

به گزارش ایسنا، فقط نویسنده‌ها و روزنامه‌نگاران و منتقدان هنر یا پژوهشگران نیستند که باید بنویسند بلکه هر کس که می‌خواهد رویاهایش به هدف دست یافتنی تبدیل شود باید هر روز بنویسد. برای اینکه روزی یک استکان چای برای خود  بریزید و به اینکه به رویایتان دست یافتید افتخار کنید. و چای را مزه مزه کنید. همه راههای که رفتید خاطرات تلخ و شیرین خود بیاندیشید و لبخند رضایت بزنید.

باید نخست بدانید که رویا خلق شدنی است و شما اولین نفری نیستید که به رویاهایتان دست پیدا می‌کنید و آخرین نفر هم نیستید. بعد تصمیم بگیرید به بررسی راههای که شما را به آرزوهایتان می‌رساند بپردازید  و انتخاب کنید.

6 تکنیک برای نوشتن اهداف و آرزوها

مشخص نمودن خواسته‌ها

شاید دیدید افرادی که مردد بین خواستن و نخواستن این رشته یا آن رشته هستند یا بین این شغل یا آن شغل سرگردانند. یا حتی علاقه‌شان را نمی‌شناسند. اما بدانید کسی که رویا نداشته باشد هدفی ندارد. اما رویا پردازی های بدون هدف نیز بی فایده است.

پله اول رشد این است که خود را بشناسید و باید بدانید که از زندگیتان چه می‌خواهید و سپس یه نوشتن اهداف خود بپردازید.

سنگ بزرگ نشانه نزدن است

یکی از تکنیک های نوشتن اهداف، شروع کردن از هدف ها و آرزوهای کوچک است. در ابتدا هدف هایی را بنویسید که امکان دسترسی به آن‌ها راحت‌تر است. هرچه خواسته های کوچک‌تر خود را یادداشت کنید و به آن‌ها دست پیدا کنید تا دستیابی به اهداف بزرگتر نیز برای شما راحت‌تر می شود.

اگر لیستی از آرزوها و اهداف خود را به صورت روزانه و مستمر تهیه کرده و به آن ها دست پیدا کنید، سبب افزایش اعتماد به نفس خود می شوید. همچنین اگر این لیست را به مرور زمان گسترش بدهید، علاوه بر رشد و جذب خواسته‌هایی که دارید، آرزوهای خود را بزرگتر نموده و می دانید که دیر یا زود این آرزوها و اهداف نیز محقق می شود.

هیچ زمان از اهمیت نوشتن تاریخ غافل نشوید

لیست اهداف یک لیست بی پایان بوده و شباهتی به لیست های دیگر ندارد؛ از این رو نوشتن تاریخ در این لیست یک نکته مهم است. بنابر این کنار هر هدف و آرزویی که یاد داشت کردید، تاریخ آن را نیز ذکر کنید. با انجام این عمل شما متوجه خواهید شد که سفر قانون جذب شما چگونه عمل نموده است. آیا قانون جذب خوبی داشته‌اید و یا سفر قانون جذب خوبی را برای رسیدن به اهدافتان طی نمی کنید.

دسته بندی اهداف اهمیتش از سایر موارد کمتر نیست

نکته دیگری که باید در تکنیک های نوشتن اهداف به آن توجه شود، دسته‌بندی اهداف و آرزوها است. در ادامه تکمیل مطلب بالا باید بگوییم، پس از آن که اهداف خود را مشخص  نموده و تاریخ ثبت آن را نیز یادداشت کردید، نوبت به آن رسیده که تاریخ دست‌یابی به آن ها را نیز یاد داشت نمایید.

اهداف را بر اساس تاریخ دستیابی به آن ها به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی نمایید. این دسته بندی کار شما را راحت‌تر می‌کند، زیرا مسیر شما مشخص است و می دانید در چه تاریخی باید به کدام هدف دست پیدا کنید.

 جزییات همیشه مهم است

از دیگر تکنیک های نوشتن اهداف، می توان به توجه به جزئیات اشاره کرد. به طور مثال اگر هدف شما خرید یک خانه نو است در لیست هدف های خود یادداشت نکنید یک خانه نو، بلکه جزئیات را نیز یاد داشت نمایید.

به طور مثال بنویسید یک کارگاه 3000 متری با 20 کارگر برای یک تولیدی نیاز دارم. از این طریق شما یک سری دستور ها را به صورت ناخود آگاه به ذهن خود می دهید، تا بر روی تک تک آن ها کار کند.

توجه داشته باشید هرچه شما هدف خود را به صورت جزئی‌تر یاد داشت کنید، نتیجه واضح‌تری را خواهید داشت. هرچه نتیجه دست یافتنی دقیق‌تر باشد، ذهن ناخودآگاه شما کار آمدتر خواهد شد.

از بررسی پیشرفت‌های کاری خود غافل نشوید

یکی دیگر از تکنیک های نوشتن اهداف می توان‌ به بررسی پیشرفت های کاری اشاره کرد. رسیدن به هدف برای هر شخصی جذاب و زیبا است به خصوص برای افرادی که انگیزه خود را برای رسیدن به اهداف خود از دست نمی دهند. از این رو اگر پیشرفت های کاری خود را مورد بررسی قرار بدهید، انگیزه دو چندانی برای رسیدن به اهداف خود پیدا می کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • فیلم| سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه!
  • فیلم/ سارقی که با قیچی آرایشی زنانه خودروها را می‌دزدید!
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است