Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها منچستریونایتد بیش از چلسی عطش کسب عنوان قهرمانی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسکات مک تومینای و هم تیمی هایش در منچستریونایتد، عزم خود را برای قهرمانی در جام حذفی انگلیس جزم کرده اند.

به گزارش MEN، در حالی که منچستریونایتد و چلسی روز شنبه در فینال جام حذفی برابر هم صف آرایی می کنند، هافبک اسکاتلندی شیاطین سرخ بیماری سر الکس فرگوسن را نیز عاملی انگیزشی برای تیمش می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان شدن در این جام پس از فصلی طولانی بسیار مهم است. اوضاع در لیگ و سایر رقابت ها کاملا به نحوی که می خواستیم پیش نرفت ولی می خواهیم قهرمان جام حذفی شویم. منچستریونایتد برای قهرمانی ساخته شده است و همچنین ما می خواهیم به خاطر سر الکس فرگوسن هم که شده، در این جام به قهرمانی برسیم زیرا می دانیم که در حال حاضر ناخوش احوال است. به خانه آوردن جامی برای او، بسیار حائز اهمیت است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد سر الکس فرگوسن چلسی انگلیس دیدار منچستریونایتد و چلسی سر الکس فرگوسن منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!

به گزارش ورزش سه، با پیروزی لورکوزن مقابل وردربرمن قهرمانی آنها در بوندسلیگا قطعی شد و این در شرایطی بود که با حضور هری کین در بایرن مونیخ، بسیاری از هواداران احتمال می‌دادند که حالا نوبت به قهرمانی کین رسیده است اما در چنین شرایطی باید یک نگاه به بازیکنانی داشته باشیم که هیچوقت قهرمان لیگ نشده‌اند.

جوزپه سینوری 
وینگر چپ سابق لاتزیو از چهره‌هایی است که همیشه برای علاقه مندان فوتبال ایتالیا بسیار محبوب بوده ولی این بازیکن که سابقه بازی در لاتزیو، سمپدوریا و بولونیا را دارد، یکی از چهره‌های قابل توجهی است که هیچوقت قهرمان لیگ نشده است.

آنتونیو دی ناتاله
مهاجم سال‌های نه چندان دور اودینزه که در سال‌های 2004 تا 2016 برای این تیم بازی می‌کرد، دیگر بازیکنی است که حسرت لمس جام باشگاهی را به دل داشت و هیچوقت این اتفاق را تجربه نکرد.

خوزبا اتکسبریا
یک مهاجم باسکی که در تمام عمرش 481 بازی در لالیگا برای اتلتیک بیلبائو انجام داد و از طرفی این مرد باسکی در دوران مربیگری خود در سطح دوم لالیگا هم نتوانسته قهرمان شود.

سون هیونگ مین
همبازی هری کین هم وضعیتی مشابه با او دارد. سون در دوران هامبورگ، بایر لورکوزن و تاتنهام کلکسیونی از جام‌های فردی جمع کرده اما به صورت تیمی نتوانسته قهرمانی کسب کند.

بورخا والرو
هافبک 39 ساله فوتبال اسپانیا که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده، در دوران بازیگری خود در رئال مادرید بی، مایورکا، وست بروموویچ، ویارئال، فیورنتینا، اینتر و لبوفسکی بازی کرد ولی هیچوقت قهرمان نشد و بدون لمس حتی یک جام از فوتبال خداحافظی کرد.

دیگر خبرها

  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • در دنیای شیاطین سرخ، تنها یک سر الکس فرگوسن وجود دارد! / انیمیشن عمر مومنی
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان