Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش رودبار، گفت: انتصابات در آموزش و پرورش رودبار سیاسی نیست، بسیاری افراد در آموزش و پرورش و مدارس مسئولیت دارند که در انتخابات همسو نبودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، علی عطایی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودبار، اظهار کرد: انتصابات در آموزش و پرورش رودبار سیاسی نیست، بسیاری افراد در آموزش و پرورش و مدارس مسئولیت دارند که در انتخابات همسو نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتصابات در آموزش و پرورش پس از نظر ۱۰ نفر عضو کمیته انتصابات انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش رودبار از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل سالن ورزشی دبیرستان ۲۲ بهمن منجیل خبر داد و گفت: دومین اعتبار سالن های ورزشی گیلان به رودبار اختصاص یافت.

عطایی افزود: با همکاری نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و همکاری مسئولین بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقادها را باید روبروی یکدیگر مطرح کنیم، گفت: اگر ادعا داریم که آمده ایم برای شهرستان کار کنیم، باید در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش رودبار بیان داشت: اگر انبوه، لوشان و سایر مناطق آباد شود می گویند رودبار آباد شده است همه جزو این شهرستان هستند.

عطایی خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد مدارس شهرستان تخریبی و بلا استفاده بودند که با کمک بخش خصوصی مرمت و در برخی مدارس کارگاه تولیدی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس رودبار در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۰ کلاس درس مدارس شهرستان رودبار هوشمند سازی شده اند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش رودبار راه اندازی رستوران خانه معلم با مشارکت بخش خصوصی تا تابستان سال جاری در این شهرستان انجام می گیرد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال