Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:46:52 GMT

نمایش کفش های صلاح در بخش مصر موزه بریتانیا(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۲۳۶۰

کفش های محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در بخش مصر موزه بریتانیا در کنار اشیا باستانی مربوط به این کشور به نمایش درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، صلاح که در تابستان گذشته با انتقالی 42 میلیون یورویی از رم به لیورپول پیوست، در اولین فصل حضورش در آنفیلد فوق العاده کار کرد و در 38 بازی در لیگ برتر، 32 گل برای تیمش به ثمر رساند و توانست عنوان بهترین بازیکن فصل و آقای گل رقابت ها را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، موزه بریتانیا تصمیم گرفت تا کفش های این ستاره مصری را در بخش مربوط به اشیای این کشور در این موزه به نمایش بگذارد.

 

 

نائل اسپنسر، مسئول بخش مصر موزه بریتانیا در مورد این تصمیم گرفت:" این تصمیم باعث شد تا کلکسیون مصر موزه بریتانیا که در جهان شهره است، به روز شود.

این کفش ها داستان اسطوره مدرن مصر را روایت می کند؛ بازیکنی که در بریتانیا درخشان کار کرد و تاثیری جهانی داشت. این کفش ها که در بین مجسمه فراعنه باستان به نمایش گذاشته شده، نشان می دهد که صلاح با چه کفش هایی برنده کفش طلا شده است."

 

 

لیورپول محمد صلاح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم