Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@15:20:52 GMT

قائم مقام دبیر شورای نگهبان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۲۴۲۴

محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت شورای نگهبان به مناسبت درگذشت محمدرضا علیزاده آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

به استحضار ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی می‌رساند جناب آقای حاج محمدرضا علیزاده، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم که با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان به حساب می‌آمد و عمر با برکت خویش را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود، پس از گذران دوره سخت بیماری در اولین روز از ماه مبارک رمضان دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.

شورای نگهبان ضمن تسلیت این ضایعه تأثربرانگیز به عموم ملت قدرشناس ایران اسلامی خصوصا خانواده آن مرحوم، اعلام می‌دارد، مراسم تشییع ایشان فردا (جمعه، 28 اردیبهشت) صبح از مقابل بیمارستان جم در خیابان شهید مطهری برگزار خواهد شد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست شورای نگهبان قائم مقام محمد رضا علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد