Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی‌ گمان می‌کردند که با نشست و برخواست با کدخدای جهان می‌توان همه مسائل را حل کرد اما وقت‌مان را با تخیّلات نسبت به آمریکا از دست دادیم. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷ استانها خوزستان نظرات

آیت الله محسن حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام مقتضای طبیعت امپریالیستی و استکباری آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که در آمریکا جریان‌های مختلفی مانند جمهوری‌خواه و دموکرات وجود دارد اما در طبیعت استکباری مشترک‌اند ولی تاکتیک آنها متفاوت است.

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات ماهیت استکباری بدقولی است، افزود: آنچه که در بدعهدی مدنظر است تنها منافع شخصی است و برای قولی که داده می‌شود هیچ ارزشی قائل نیست در حقیقت ترامپ نیز تجلی گاه این خصوصیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری از ابتدا با وجود اینکه اجازه انجام مذاکرات با آمریکا را دادند اما صریحاً فرموده که هیچ اعتمادی به آمریکا ندارم و آمریکا به هیچ قولی پایبند نخواهند بود ناشی از ریزبینی، واقعیت بینی و بصیریت الهی است.

وی با اشاره به انجام مذاکرات توسط مسئولان کشور ادامه داد: اگر چه بسیاری از مسئولان این حقیقت را نمی‌توانستند هضم کنند اما خداوند با حوادثی که پیش آمد نشان داد حقیقت امر آن چیزی بود که مقام معظم رهبری فرموده بود و اکنون همه به این مسأله اذعان دارند.

آیت الله حیدری گفت: ما باید از روز اول دست بر زانوی خودمان می‌گذاشتیم و بدون  توجه به غربی‌ها برمی‌خواستیم؛ اگر نسخه اقتصاد مقاومتی رهبری را از همان ابتدا اجرا می‌کردیم اکنون بسیار پیشرفت کرده بودیم.

وی با بیان اینکه اکنون همه مسئولان باید به نسخه اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی رو بیاورند، تأکید کرد: تنها راه خروج از این بن‌بست‌ها روی آوردن به نسخه رهبری است؛ ما به آمریکا اعتماد کردیم، پس اکنون دیگر نباید این تجربه را نسبت به غربی‌ها نیز تکرار کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در صورت مذاکره با غربی‌ها باید دقیقاً هشدارهای که مقام معظم رهبری دادند لحاظ شود و از سوی غرب به ما تضمین داده شود.

وی تصریح کرد: همانگونه که وقت‌مان را با تخیلات نسبت به آمریکا از دست دادیم و برخی‌ها گمان می‌کردند که با نشست و برخواست با کدخدای جهان می‌توان همه مسائل را حل کرد، باید توجه داشته باشیم که اکنون دیگر نباید وقت‌مان را با اعتمادهای تخیلی به غربی‌ها از دست بدهیم.

آیت الله حیدری با بیان اینکه باید با واقعیت روبه‌رو بود، اظهار داشت: در عین انجام مذاکره و ادامه گفت‌و گو با غربی‌ها باید نسبت به داخل کشور نیز توجه کرد.

انتهای پیام/ش

R41468/P31440/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران

سرهنگ مجید رنجبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق می‌باشد. 

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان کرد: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران