Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@21:30:22 GMT

پیام ظریف به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طباطبایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۴۴۷۷

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - برنا نوشت:وزیر امور خارجه با صدور پیامی ارتحال عالم وارسته و معلم اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت.

 

متن پیام محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون 

ضایعه ارتحال عالم جلیل‌القدر، معلم اخلاق و عالم وارسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فقدان این پیر فرزانه و عالم با اخلاق و یار دیرین حضرت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب که در طول عمر پر برکت خود همواره در مدارحق و مسیر اعتدال قرار داشت ضایعه‌ای اسفبار و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه تشنه مدارا، اخلاق و میانه روی امروز ماست.

اینجانب ضمن آرزوی صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و دوستداران و شاگردان آن مرحوم، علوّ درجات را برای ایشان در جوار رحمت حق و صاحب این ماه عزیز  از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

1717

کلید واژه‌ها : سیدمهدی طباطبایی - محمدجواد ظریف - روحانیت ، روحانیون ، طلاب -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدمهدی طباطبایی محمدجواد ظریف روحانیت روحانیون طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا که سابقه حضور در روزنامه کیهان هوایی را در کارنامه خود دارد، خاطراتی از روزهای حضور مهدی نصیری در این روزنامه را در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین روایت کرده است.

او در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین می گوید: «به خاطر دارم که در دوران نمایندگی رهبری آقای خاتمی در روزنامه کیهان، هر چه به آقای نصیری گفته می‌شد که احترام نمایندگی رهبری را حفظ کنید، انتقاد کنید اما منزلت نمایندگی رهبری را با ادب و احترام حفظ کنید و بنویسید، ایشان بی‌ادبانه و جسورانه برخورد می‌کند و برای ما شایسته نبود.»

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: «چنین فردی وقتی التماس و درخواست از آقای خاتمی می‌کند که راه برای من بگشا، آقای خاتمی به او اعتماد می‌کند؟ خیر.»

به نصیری گفتم حرف های مخملباف درباره مادرش را علنی نکن اما...

سلمین‌نمین گفت: «در گذشته یک‌بار آقای مخملباف درباره زندگی خودش در یک جلسه خصوصی توضیحاتی ارائه کرد و یک بحثی را درباره مادرش بیان کرد. من هر چه به آقای نصیری گفتم که این حرف در جلسه خصوصی بیان شده و درز پیدا کردن آن خلاف اخلاق است، شما یک موضع و نقدی را به نسبت به آقای مخملباف نسبت به کارهای هنری دارید، اما نباید به مادر او پرداخته و در روزنامه منعکس کنید، غلی رغم تذکر جدی که به ایشان داده شد، این مطلب را منعکس کرد.»

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901976

دیگر خبرها

  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت/ عکس
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد