Web Analytics Made Easy - Statcounter

العین امارات زحمت کشید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۸گل از الدوحیل قطر خورد! العینی‌ها که در زمین خودشان چهار بر دو باخته بودند، در دیدار برگشت هم چهار بر یک مغلوب شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

العین امارات زحمت کشید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۸گل از الدوحیل قطر خورد! العینی‌ها که در زمین خودشان چهار بر دو باخته بودند، در دیدار برگشت هم چهار بر یک مغلوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی به نظر می‌رسد باورها در مورد قدرت خارق‌العاده تیم اماراتی بیشتر ناشی از یک سوءتفاهم بوده که بانی اصلی‌اش هم علیرضا منصوریان است. در واقع پس از آن باخت شش‌گله استقلال به العین بود که همه فکر کردند این تیم غول فوتبال آسیا است، در حالی که العین بلافاصله بعد از آن مرحله سه گل از الهلال خورد و حذف شد. آنها امسال هم بعد از صعود دشوارشان از مرحله گروهی، هشت گل از حریف قطری دریافت کردند تا معلوم شود اعتبار العین حداقل در ایران، بیشتر از عمر عبدالرحمان مدیون علیرضا منصوریان و اشتباهات تاریخی‌اش در آن بازی است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا منصوریان العین الهلال الدوحیل قطر العین العین امارات الهلال علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی