Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@21:46:18 GMT

محمد نوری برای طلبش تخفیف قابل توجهی به باشگاه داد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۴۸۴۶

محمد نوری برای طلبش تخفیف قابل توجهی به باشگاه داد

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس پس از جلسه‌ای که با مسئولان این باشگاه داشت بیش از ۸۰ درصد از طلب خود را بخشید و اعلام کرد که به هیچ عنوان از باشگاه محبوب خود شکایت نخواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه‌ای که روز گذشته در باشگاه پرسپولیس با حمیدرضا گرشاسبی و حسین خبیری داشت تخفیف قابل توجهی برای گرفتن طلب خود از باشگاه پرسپولیس انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرد و حتی چند سالی کاپیتان این تیم بود از این باشگاه طلب داشت و در پی تماس مسئولان باشگاه وی در جلسه‌ای با گرشاسبی شرکت کرد.
در این جلسه نوری عنوان کرد که تحت هیچ شرایطی بابت مطالباتش از پرسپولیس شکایت نخواهد کرد و با صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه انجام داد حدود بیش از ۸۰ درصد طلب خود را بخشید و به باشگاه محبوبش تخفیف داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی کاپیتان سابق تیم پرسپولیس محمد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

کد خبر 6087374

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بدرود ؛ محمد نوری