Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دیوانعالی کشور اعتراض عباس افغانی پور ( پدر رعنا ) را وارد ندانسته و رأی قاضی کریمی ( قصاص) تایید شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، بنابراین حکم قطعی پدری که شش سال پیش نیمه شب و در خواب اسید برروی دختر و همسرش می ریزد که منجر به فوت سمیه ( مادر رعنا ) می شود اعدام execution ( حلق آویز ) رقم خورد این حکم دو روز گذشته قطعی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم با پیگریها و زحمات خانم وکیل مجدزاده و همکارش خانم نعمت و توجه قضات صورت گرفت. این دو وکیل اهل کرمان هستند.  کودکان نزد پدر بزرگ و مادر بزرگ ( مادری ) خود هستند و با دلسوزی خانو ولندیار نماینده مجلس تحت حمایت مستمر موسسه می باشند . همچنین این دو کودک یاورانی دارند که هزینه های کودکان را ماهیانه تقبل کرده اند. زمانی که این اتفاق برای رعنا افتاد افراد زیادی شماره حساب دادند و برای رعنا مبالغی جمع آوری کردند چه در داخل و چه خارج ایران یک مورد آن را خاطرم هست در آلمان سی هزار یورو جمع آوری شد ( سال ۹۲) و مبالغ بسیار دیگر اما ریالی به رعنا و نازنین داده نشد . نمی دانم اسمش را چه بگذارم فقط از این افراد می خواهم امانت این دو طفل را به خودشان بازگردانند. بنا داریم این مبالغ را شناسایی و اقدام برای بازگرداندن آن نماییم. چنانچه این افراد نوشته مرا می خوانند و بخواهند این امانت را پس دهند به شماره حساب اختصاصی رعنا و نازنین که در ذیل این پست نوشته شده واریز کرده و اعلام نمایند. خرید خانه ای بنام این کودکان از برنامه های مهرآفرین است گفتنی است هزینه های درمانی رعنا رایگان و از طریق پزشکان و جراحان مجرب داخل و خارج کشور انجام شده و می شود.

هزینه های زندگی این کودکان نیز توسط یاورانشان تامین میشود و دیگر خدمات حمایتی شان تحت مدیریت خانم ولندیاری در حال انجام است . مبلغی حدود یکصد و بیست میلیون تومان ( به روز شده ) نزد موسسه دارند که امیدواریم مبالغ مانده نزد بسیاری کسانی که در آن زمان شماره حساب اعلام کردند و مبالغی جمع آوری کردند و ریالی هزینه نکرده و به کودکان باز پس ندادند خداوند را شاهد گرفته این امانت را بازگردانند تا صرف خرید خانه برای کودکان شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حادثه ناگوار برای خواننده تیتراژ ماه عسل

عکس / بهنوش بختیاری دست در دست تام کروز!

اتفاق عجیب پس از مرگ دهقان فداکار / او در زنجان دیده شد! + عکس

دختر و پسر خارجی در ایران دستگیر شدند / آن ها چه می کردند؟ + عکس

فوری / اولین عکس های تکاندهنده از حوادث خونین کازرون + جزییات

فوری / مسافر زنده زنده در آتش سوخت / فریادهای سوختم سوختم را همه شنیدند!

ماموران پانیذ 14 ساله را به خوابگاه زنان خیابانی تهران بردند! / نقش پرویز پرستویی چه بود؟ + عکس دختر

یک مقام مسئول زن با لباس بندری به محل کار خود رفت +عکس

دانش آموز ایرانی گرداننده معروفترین سایت غیراخلاقی بود

گرفتاری شوم خانم روانشناس وقتی به خانه مجردی پسر روانی رفت + عکس

این 8 مرد خطرناک تهران را آشفته کرده بودند!+ عکس

این مرد کچل را می شناسید؟ / او یک دزد فریبکار است + عکس بدون پوشش

فوری / بن سلمان با اصابت 2 گلوله کشته شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی اعدام execution اخبار حوادث پدر زن عکس دار اسید حوادث کرمان اخبار کرمان عکس فیلم زن زندگی مرد دختر حوادث تهران ایران جوان اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل کاهش صف های انتخاباتی و افزایش مشارکت | این دوره سقف هزینه های انتخاباتی اعلام نشد

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در ۴ حوزه انتخابیه و قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت های انتخاباتی ۲ مورد جدید در انتخابات مجلس دوازدهم بودند. با محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس درباره نتایج اجرای قوانین جدید گفت‌وگو کردیم.

تجربه انتخابات تمام الکترونیکی در ۴ حوزه انتخابیه مثبت بود؟

انتخابات الکترونیکی مزیت‌های زیادی دارد، از جمله اینکه موجب سهولت در اخذ رای می‌شود، شمارش آرا به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای انجام می‌شود.

پس چرا گسترده اجرای انتخابات الکترونیکی بیشتر نمی‌شود؟

بحث امنیت سامانه وجود دارد. اگر امنیت سامانه حفظ شود، بهترین راه برگزاری انتخابات الکترونیکی است.

این صحبت مطرح شده است که برخی چون فرصت حضور در صف رای نداشتند، از رای دادن باز ماندند.

البته امروز در دنیا شاهد هستیم مردم بدون اینکه پای صندوق‌های رای بیایند، با بهره‌گیری از کد ملی و شماره همراهی که دارند، می‌توانند از خانه خودشان تایید هویت خود را بگیرند و رای بدهند، الآن دنیا به این سیستم دارد عمل می‌کند. ما در این دوره از انتخابات ۷۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت داشتیم که عدد بالایی است. مردم برای رای دادن باید مسافت زیادی طی کنند یا در داخل صف منتظر بمانند و وقت‌شان گرفته شود. با استفاده از روش‌های جدید می‌توان رای مردم را اخذ کرد، آنها در این حالت می‌توانند از خانه خودشان و از طریق گوشی همراه وارد سامانه انتخاباتی شوند، سپس شناسایی صورت می‌گیرد و رای خودشان را ارائه خواهند کرد. با بهره‌گیری از روش جدید بهتر می‌توانیم از آرای مردم برخوردار شویم، بدون آنکه نیازی به حضور فیزیکی پای صندوق‌های رای باشد و این در صرفه‌جویی زمان هم بسیار مهم است.

مشارکت افزایش پیدا می‌کند؟

مشارکت هم می‌تواند افزایش پیدا کند. وقتی مردم بتوانند از خانه رای دهند، با احتمال بیشتری رای خواهند داد، ضمن اینکه دیگر نیاز نیست مباحثی مثل حفاظت از صندوق‌ها داشته باشیم. به‌طور کلی امنیت کار بالا می‌رود و سلامت انتخابات نیز افزایش پیدا می‌کند. این سامانه‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی شود که کمترین آسیب متوجه آن باشد.

سخنگوی شورای نگهبان گفته است از برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات در ۴ حوزه رضایت نسبی داریم.

بله. آنها رضایت خودشان را نسبت به این موضوع اعلام کرده‌اند ولی ما باید به‌سمت روش‌های جدیدی برویم که هزینه‌ها کاهش پیدا کند و مردم در کوتاه‌ترین زمان بتوانند رای خودشان را اعلام کنند. من فکر می‌کنم سلامت کار هم بیشتر باشد.

یک نماینده مجلس پر کردن تعرفه‌های رای به‌صورت انبوه و با کد ملی دیگران را منتشر کرده است. اینکه رای دادن با کد ملی دیگران اتفاق بیفتد محتمل‌تر است یا پر کردن فله‌ای تعرفه‌های رای؟

تفاوتی نمی‌کند. اگر عوامل اجرایی و نظارتی پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند، احراز هویت فرد با کارت شناسایی صورت می‌گیرد و دیگر نمی‌توان با کارت فرد دیگری رای داد. احراز هویت مهمترین بخش است. ولی در بهره‌گیری از گوشی‌های همراه هر کسی یک کد ملی دارد و یک شماره همراه؛ در این حالت وزارت ارتباطات می‌تواند برای هر ایرانی که به سن قانونی رسیده باشد، یک شماره همراه ثبت کند تا او با موبایل خودش اقدام به رای دادن کند. در این حالت بحث خرید رای یا گرفتن کارت شناسایی دیگران هم اصلا وجود نخواهد داشت.

برخی نامزدها گفته بودند که شماره حساب خودشان را هم به وزارت کشور اعلام کرده بودند. برخی منتخبان نیز هزینه‌های خود را شفاف اعلام کردند. هزینه‌های انتخاباتی براساس قوانین جدید کنترل شد؟

من بعید می‌دانم اتفاق خاصی از نظر کنترل حساب‌ها صورت گرفته باشد، چون رقمی برای سقف تبلیغات انتخاباتی تعیین نشد، فلذا وقتی عدد و رقم تعیین نشود، نمی‌شود کنترلی روی این موضوع داشت که هر کدام از نامزدها بالاتر از حد میزان تبلیغات کرده‌اند یا خیر. البته از طریق شماره حساب‌هایی که داده‌اند می‌شود این را کنترل کرد، ولی شاید به روش‌های دیگری هزینه‌هایی را پرداخت کرده باشند که اصلا در داخل شماره حساب هم نیامده باشد.

مجلس در بحث انتشار فیلم‌هایی که تقلب انتخاباتی در برخی حوزه‌های انتخابیه را مطرح کرده‌اند، ورود کرده است؟

ما هنوز جمع‌بندی نکرده‌ایم. بعد از تعطیلات نوروزی، عوامل اجرایی وزارت کشور باید توضیحات لازم را در این خصوص به مجلس ارائه کنند. درباره نحوه برگزاری انتخابات و نقاط ضعف احتمالی از آنها توضیح خواهیم خواست. در بحث خود قانون انتخابات نیز اگر لازم باشد، ممکن اصلاحاتی در آینده انجام شود.

کد خبر 839779 برچسب‌ها انتخابات الکترونیک راى‌گيرى مجلس - انتخابات

دیگر خبرها

  • در نوروز هزینه تعمیر خودرو افزایش ندارد
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • راه حل کاهش صف های انتخاباتی و افزایش مشارکت | این دوره سقف هزینه های انتخاباتی اعلام نشد
  • ببینید | واکنش کاظم صدیقی به شوخی‌ها درباره صدور حکم اعدام توسط او
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • (تصاویر) رهبر کره شمالی و دخترش در تمرینات نظامی ارتش
  • عکس/ بازدید رهبر کره شمالی و دخترش از رزمایش ارتش
  • اهمیت بیمه مسافرتی ترکیه برای سفر اولی‌ها!
  • آیندهوون به دنبال خرید قطعی مدافع بارسلونا