Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@03:54:11 GMT

پسربچه 4ساله از دست گروگانگیران نجات یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۴۹۶۱

محمد رستمی اظهار داشت: به گزارش کلانتری 11مبنی بریک فقره آدم ربایی با تلاش ماموران آگاهی میناب و پس از دستور مقام قضایی این امر به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و گروگان کمتر از 72 ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.وی افزود: با استفاده از کار اطلاعاتی و پلیسی مشخصات آدم ربایان شناسایی و با اخذ دستور دادستان دو اکیپ ویژه از پلیس آگاهی میناب وارد مخفیگاه آدم ربایان شدند که در این رابطه سه نفر از آدم ربایان شناسایی و یکدستگاه خودرو پژو 405 کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: با توجه به شناسایی منزل آدم ربایان و تنگ شدن عرصه بر گروگان‌گیران توسط پلیس آگاهی میناب پسربچه 4 ساله مینابی کمتر از 72 ساعت به آغوش خانواده خود بازگشت.وی از شهروندان مینابی خواست مواظب فرزندان و کودکان خود باشند و در صورت هر گونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.بریک فقره آدم ربایی با تلاش ماموران آگاهی میناب و پس از دستور مقام قضایی این امر به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و گروگان کمتر از 72 ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.وی افزود: با استفاده از کار اطلاعاتی و پلیسی مشخصات آدم ربایان شناسایی و با اخذ دستور دادستان دو اکیپ ویژه از پلیس آگاهی میناب وارد مخفیگاه آدم ربایان شدند که در این رابطه سه نفر از آدم ربایان شناسایی و یکدستگاه خودرو پژو 405 کشف و ضبط گردید.فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: با توجه به شناسایی منزل آدم ربایان و تنگ شدن عرصه بر گروگان‌گیران توسط پلیس آگاهی میناب پسربچه 4 ساله مینابی کمتر از 72 ساعت به آغوش خانواده خود بازگشت.وی از شهروندان مینابی خواست مواظب فرزندان و کودکان خود باشند و در صورت هر گونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آدم ربایی در شیراز
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات