Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور گفت: در حال حاضر در بحث زیرساخت‌های ورزشی باید تلاش کرد سالن‌های ورزشی که توسط وزارت آموزش و پرورش و همچنین دیگر نهادها ساخته می‌شوند در داخل و یا در کنار مدارس باشند تا بتوان با این ترفند گوشه‌ای از مشکلات مدارس اعم از کمبود فضای ورزشی را برطرف کرد.

به گزارش ایسنا، حسین بابویی در آیین اختتامییه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آینده ورزش در ایران بسیار مطلوب‌تر از گذشته خواهد بود و این امر با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش در راستای استعدیابی و جذب دانش‌آموزان به سمت و سوی رشته‌های ورزشی امکان‌پذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استعدادیابی، ایجاد انگیزه برای گرایش ورزش، فراهم کردن فضا و امکانات مناسب از عواملی تاثیرگذار برای توسعه رقابت‌های ورزشی، در سطح شهری، استانی، کشوری و حتی آسیایی در آینده است.

بابویی به زیرساخت‌های ورزش درون مدرسه‌ای اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر در بحث زیرساخت باید تلاش کرد سالن‌های ورزشی که توسط وزارت آموزش و پرورش و همچنین دیگر نهادها ساخته می‌شوند در داخل و یا در کنار مدارس باشند تا بتوان با این ترفند گوشه‌ای از مشکلات مدارس اعم از کمبود فضای ورزشی را برطرف کرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور نیروی انسانی و کمبود امکانات و فضای ورزشی در مدارس را از جمله مشکلات مهم در ورزش‌های درون مدرسه‌ای دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سالن ورزشی منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری