Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، کانون پرورش فکری کودکان در لرستان ایستگاه‌های نقاشی، ادبی و قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.
کمال گلمرادی، مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان گفت: به‌مناسبت بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی تدارک دیده است و در تمامی مراکز فرهنگی و هنری استان فضاسازی متناسب با سالروز آزادسازی خرمشهر ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برگزاری ایستگاه ادبی اشاره کرد و افزود: ایستگاه ادبی با محوریت آزادسازی خرمشهر، وقایع و رویدادهای سوم خرداد در حوزه کودکان برپا می‌شود.

گلمردای به برگزاری ایستگاه نقاشی اشاره کرد و ادامه داد: این ایستگاه با موضوع آزادسازی خرمشهر در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با تاکید بر قصه‌گویی مربیان عنوان کرد: مربیان از روی کتاب‌های دوران دفاع مقدس رویدادها و وقایع آزادسازی خرمشهر را برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌کنند.
گلمرادی اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها کودکان و نوجوانان با عکاسی و نقاشی‌های دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند و با گل سفال کتیبه‌های مربوط به سوم خرداد را نیز می‌سازند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی نمایشگاه نقاشی کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماری از بانوان گچسارانی در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه تحقق عملیات «وعده صادق» در مرکز این شهر (روگذر) ایستگاه شکرانه اقتدار برپا کردند. توزیع بیش از دو هزار کاسه آش، پخت نان محلی، پخش شیرینی و شربت بین شهروندان به همراه آیین آتش‌بازی از دیگر برنامه‌ها در این ایستگاه اقتدار بود. گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله موشکی و پهپادی به‌سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

دیگر خبرها

  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس