Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@12:36:15 GMT

قم| ماه مضان بهترین فرصت برای توبه و دوری از گناه است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۵۴۰۱

قم| ماه مضان بهترین فرصت برای توبه و دوری از گناه است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توبه است گفت: سرعت در خوبی و ثواب سبب پاک شدن گناهان می‌شود و باید در این راستا با توبه در مسیر خیرات و حسنات گام برداریم. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی در برنامه سحرگاهان حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: ماه مبارک رمضان سرچشمه رحمت و مغفرت است و باید از این ماه بهترین استفاده را کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیه 50 سوره ذاریات افزود: انسان باید برای رسیدن به هدف و مقصد که خدا هست تلاش کند در این زمینه باید در زندگی خود تنها رضای الهی مدنظرمان باشد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: انسان‌های دلداده و عاشق و شیعیان تنها هدفشان رسیدن به مقامات عالی و درجات بالا در کنار امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) است و ماه رمضان بهترین فرصت برای رسیدن به لقاالله است.

حیدری کاشانی با اشاره به ارزش و اهمیت ماه مبارک رمضان ادامه داد: کسی که در ماه رمضان به لقاالله نرسد به پاداش اصلی نرسیده است، 20 آیه در قرآن کریم آمده که هدف اصلی از خلقت رسیدن به بهشت است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توبه است، گفت: سرعت در خوبی و ثواب سبب پاک شدن گناهان می‌شود و باید در این راستا با توبه در مسیر خیرات و حسنات گام برداریم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بهترین اذکار استغفار است خاطرنشان کرد: باید در قرائت نماز استغفار، به یاد گذشتگان باشیم و آن‌هایی که دستشان از دنیا کوتاه است را یاد کنیم و برای آن‌ها از خداوند غفران الهی طلب کنیم.

انتهای پیام/ح

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس

امیرحسین زارع به دلیل عفونت از ناحیه چشم چند روزی است که از تمرینات دور است.

به گزارش مشرق، امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه