Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  این دوره از رقابت ها به مدت دو روز و در سه رده ارتفاع ، برد و هدف برگزار شد .
سید محمد علی سید محمود دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه سمنان گفت : در این رقابت ها 33 تیم از 10 دانشگاه کشور به رقابت پرداختند که در بخش ارتفاع تیم های پلی تکنیک از دانشگاه امیر کبیر ، تیهو از دانشگاه سمنان و مشکین 2 از دانشگاه یزد به ترتیب اول تا سوم شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمود افزود : در بخش برد این رقابت های مهیج هم تیمهای پلی تکنیک امیر کبیر ، ترنادو دانشگاه سمنان و مشکین 1 دانشگاه یزد به مقام های اول تا سوم رسیدند. به گفته وی ، در بخش هدف هم تیم های تیهو دانشگاه سمنان و پلنگه 1 از دانشگاه یزد دوم و سوم شدند و تیم های فراز 2 از دانشگاه سمنان و شهاب از دانشگاه فردوسی مشهد  عنوان مشترک سوم را از آن خود کردند .
تیم های شرکت کننده در این رقابتها از دانشگاه های خواجه نصیر ، امیر کبیر ، فردوسی مشهد ، قوچان ، ملایر ، بجنورد ، قم ، سمنان و یزد بودند .
تقویت استعداد های فنی و مهندسی در زمینه آیرو دینامیک و توانمندسازی در استفاده از قوانین طراحی مکانیک از اهداف برگزاری این رقابت مهیج در بین دانشجویان است .
موشک های آبی با استفاده از بطرهای پلاستیکی ساخته شده و با استفاده از آب و فشار هوا پرتاب می شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان دانشگاه موشک آبی امیرکبیر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک