Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:50:29 GMT

سمنان| هدف آمریکا سلطه‌طلبی در همه جهان است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۵۶۹۴

سمنان| هدف آمریکا سلطه‌طلبی در همه جهان است

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با بیان اینکه تک‌قطبی کردن دنیا مهم‌ترین هدف آمریکا برای خروج از برجام است گفت: آمریکا درصدد سلطه‌طلبی در کل جهان است. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ استانها سمنان نظرات

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: طبق معاهده برجام خروج یک عضو و نقض آشکار این معاهده مساوی است با نقض کل برجام و طرف معاهده نیز می‌تواند از برجام خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ایران نیز در این شرایط می‌تواند از برجام خارج شود و این حق مسلم ایران است اعلام کرد: تلاش ما کاهش تبعات ناشی از نقض برجام و شکست این معاهده در منطقه است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با بیان اینکه با توجه به اینکه کشورهای اروپایی و چین و روسیه در این راستا موضع‌گیری‌هایی داشتند بیان کرد: همه کشورهای مستقل جهان ازجمله کشورهای اروپایی و روسیه و چین بدانند که برجام منحصر به ایران و آمریکا نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا و سیاست ترامپ این است که نشان می‌دهند که دنیا به سمت تک‌قطبی شدن پیش روی می‌کند تصریح مرد: این ادعای آمریکایی‌ها است و به همین سبب از پیمان‌های بین‌المللی ازجمله پیمان آب و هوایی پاریس خارج‌شده است.

همتی با اشاره به اینکه این کشور برخلاف قوانین بین‌المللی سفارت خود را به بیت‌المقدس منتقل کردند و تعرفه‌های گمرکی‌های غیرمعمول را برای چین و روسیه وضع کردند تأکید کرد: این امر حاکی از قدرت‌نمایی آمریکایی‌ها است.

وی ابراز داشت: آمریکا به دنبال سلطه‌جویی در همه کشورهای جهان است و اگر به این قانون‌شکنی تن بدهیم درواقع به تک‌قطبی شدن دنیا تن می‌دهیم که این امر به ضرر دنیا خواهد بود.

نماینده مردم سمنان با تأکید بر اینکه همه کشورها در سراسر جهان باید مقابل سلطه‌جویی‌های آمریکا و قانون‌شکنی‌های ترامپ ایستادگی کنند اذعان کرد: اگر همه کشورهای دنیا به این تحلیل رسیده باشند این امر به نفع تمام کشورها است و در غیر این صورت به ضرر همه می‌شود.

وی افزود: 40 سال ملت ایران در مقابل تمام زورگویی‌های دشمن ایستادگی کرده است و در تحریم‌ها جنگ تحمیلی و تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردیم و هرگز زیر بار زور و سلطه‌طلبی‌های آمریکا نرفتیم و همچنان در مقابل دشمنان باقدرت ایستادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در برابر دیدگان کشورهای جهان را تغییر داد

ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد ایران قوی امروز را قابل قیاس با ایران ۸۰ سال پیش ندانست و گفت: عملیات وعده صادق جایگاه ایران را در برابر دیدگان کشورهای جهان تغییر داد و امروز شاهد ثبات جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

آیت الله «سید ناصر محمدی» امروز چهاردهم اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر یزد ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: مرحوم »سید محمدعلی وزیری» واعظ معروف و بنیانگذار کتابخانه وزیری یزد که مرمت مسجد جامع کبیر شهر را نیز انجام دادند،  ۸۰ سال پیش در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۲۳ یادداشتی را از امام راحل(ره) که در آن زمان حدود ۴۰ سال عمر داشتند و مدرس سرشناسی در حوزه علمیه قم بودند، در قالب مقاله‌ای پیرامون مشکلات آن روز جامعه اسلام دریافت می کند.

وی افزود: امام (ره) در این مقاله خواستار قیامی برای رضایت خداوند بر علیه ظلم استکبار می‎شوند؛ زمانی که سرکردگان جنگ جهانی دوم کشورمان را اشغال کردند و حتی در نشست روسای سه کشور اروپایی پادشاه ایران را با اصرار راه دادند ولی امروز با تحقق این قیام الهی، امروز شاهد اقتدار کشورمان هستیم.

خطیب موقت نماز جمعه یزد به عملیات وعده صادق اشاره و عنوان کرد: کشورمان با اقتدار در حالی به رژیم صهونیستی با انجام این عملیات گوشمالی داد که دهها کشور جهان برای ممانعت از این اقدام جمهوری اسلامی التماس کردند و ایران قوی کاری کرد که کشورها را شگفت زده کرد.

وی ایران قوی امروز را قابل قیاس با ایران ۸۰ سال پیش ندانست و گفت: عملیات وعده صادق جایگاه ایران را در برابر دیدگان کشورهای جهان تغییر داد به طوری که در همین اواخر بیش از ۷۰ کشور جهان برای گسترش ارتباطات اقتصادی و تجاری به ایران آمدند و امروز شاهد ثبات جمهوری اسلامی در جهان هستیم و این همان نتیجه قیام برای خداوند است.

آیت الله محمدی تغییر معادلات جهانی به نفع ایران را غیرقابل باور برای آمریکایی‌ها دانست و گفت: امروز شاهد بی ثباتی کشورهای اروپایی و آمریکایی هستیم به طوری که در این کشورهای مدعی حقوق بشر شاهد رفتارهای وحشیانه در برابر دانشجویانی هستیم که تنها فریاد دادخواهی مردم فلسطین و توقف جنگ در سرزمین‌های اشغالی را دارند.

انتهای پیام    

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • «غزه» مسئله اول جهان است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌تر کرد
  • عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در برابر دیدگان کشورهای جهان را تغییر داد
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • فقیرترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴
  • کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟ (اینفوگرافی)