Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:47:53 GMT

هوای خراسان رضوی گرم می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۵۸۲۷

هوای خراسان رضوی گرم می شود

فریدون سنگچولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیشینه دمای هوای شهر مشهد امروز به 21 درجه سلسیوس می رسد افزود: این رقم اواخر هفته آینده به 30 درجه سلسیوس خواهد رسید.
وی اظهار کرد: افزایش ابر موقت در شمال استان و احتمال بارش های پراکنده و خفیف در ارتفاعات برای عصر امروز پیش بینی شده که به تدریج از این میزان کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طی 21 ساعت گذشته در شهرستان نیشابور 6 میلی متر، بردسکن 1،4 میلی متر و گلمکان یک میلی متر ریزش باران گزارش شده است.
سنگچولی افزود: در شبانه روز گذشته شهرستان سرخس با 28 درجه سلسیوس گرمترین و قوچان با پنج درجه سلسیوس خنک ترین مناطق این استان بوده اند.
7507/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 خراسان رضوی مشهد درجه هوای سلسیوس موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد

زهرا آهنگرزاده گفت: این بارش ها در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • هوا گرمتر می‌شود
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت