Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@13:45:43 GMT

وزیر نیرو: از حضور زیمنس در ایران مطمئن شدیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۶۲۱۸

وزیر نیرو: از حضور زیمنس در ایران مطمئن شدیم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران که به دعوت وزیر محیط زیست و وزیر اقتصاد و انرژی جمهوری فدرال آلمان به این کشور سفر کرده است دیشب با پیتر اولتمایر، وزیر اقتصاد و انرژی آلمان دیدار و در خصوص راه‌های ارتقای روابط دو جانبه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولتمایر در این نشست ضمن اشاره به تحولات بین‌المللی اخیر اظهار امیدواری کرد که با توجه به همکاری 120 شرکت آلمانی با ایران، در مذاکرات آتی دو کشور راه‌کارهای تداوم همکاری‌های دو جانبه تدوین شود.

رضا اردکانیان، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه این نشست، گفت: در خلال این سفر اطمینان از پایبندی شرکت‌های بزرگ آلمانی از جمله زیمنس به ایفای تعهدات قراردادی موجود خود با کشورمان حاصل گردید.

در این نشست دو طرف نسبت به برگزاری نشست آتی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آلمان در سال جاری توافق کردند که تاریخ دقیق برگزاری کمیسیون مشترک با هماهنگی دو طرف هفته آینده تعیین خواهد شد.

در این کمیسیون کمیته‌های مشترک انرژی و آب ایران و آلمان که پیش از این مذاکرات آن با مشارکت وزارت نیروی ایران و وزارتخانه‌های اقتصاد و انرژی و همچنین محیط زیست آلمان صورت گرفته است برنامه کاری خود نیز را نهایی خواهند کرد.

402

وزیر نیرو ایران آلمان زیمنس پایبندی به تعهدات محیط زیست اقتصاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر نیرو ایران آلمان زیمنس پایبندی به تعهدات محیط زیست اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا

متن پیام احمد وحیدی وزیر کشور برای تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی  به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله‌ای پس از پنج روز جست‌وجوی نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی، دل همه مردم ایران را شاد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از امدادگران و نیرو‌های انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، پیدا شدن دختر ایران زمین را به خانواده «یسنا» و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

امیدوارم همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

احمد وحیدی، وزیر کشور

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر سوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است