Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@18:51:49 GMT

پیکر مرحوم علیزاده قائم مقام دبیر شورای نگهبان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۶۴۲۷

پیکر مرحوم علیزاده قائم مقام دبیر شورای نگهبان تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، پیکر مرحوم محمد رضا علیزاده عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان صبح امروز (جمعه، 27 اردیبهشت) از مقابل بیمارستان جم واقع در خیابان مطهری تهران به سمت شهر زیر آب از توابع شهرستان سواد کوه تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام ناطق نوری، حجت الاسلام محقق داماد، آیت الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، مقیمی استاندار تهران، محمد رضا تابش عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس ، حسینعلی امیری، سام سواد کوهی، محسن اسماعیلی، نجات الله ابراهیمیان، حقوق‌دانان شورای نگهبان و عیسی امینی رئیس کانون وکلا و جمع دیگری از مقامات و مسئولان نیز حضور داشتند.


براساس این گزارش، قرار است پیکر مرحوم علیزاده پس از تشییع در شهر زیر آب، بعد از نماز جمعه این شهر در امامزاده عبدالحق این شهر آرام گیرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مادر بزرگوار شهید والامقام نادر اصغریان در سن ۹۸ سالگی به دلیل کهولت سن، دارفانی را وداع گفت و پیکر این مرحومه امروز با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان سراب تشییع و در جوار گلزارشهدای سراب به خاک سپرده شد.

تخریبچی، شهید نادر اصغریان درسال ۱۳۴۵ در شهر سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود.

وی در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه شهادت نائل امد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • زلنسکی مقام ارشد امنیتی اوکراین را برکنار کرد