Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد سلیمی که موفق به کسب کرسی عضویت در شورای داوری کاراته آسیا شده است در  گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پیش از این مسعود سیدی و محمدعلی مردانی  این سمت را برعهده داشتند و خیلی خوشحال هستم که موفق شدیم یکبار دیگر این کرسی مهم را برای کاراته کشورمان کسب کنیم. 

وی ادامه داد: پس از حمایت‌های مسئولان  فدراسیون، ژنرال ناصر الرزوقی نائب رئیس فدراسیون جهانی و منصور السلطان رئیس شورای داوران آسیا حضور بنده را در شورای داوری قاره کهن به هیات رئیسه فدراسیون کاراته آسیا پیشنهاد دادند و در نهایت پس از تشکیل جلسه و رای گیری از اعضای هیات رئیسه، با کسب بیشترین آرا این مسئولیت به بنده واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در خصوص کسب کرسی شورای داوران جهانی هم گفت: پیش از این هیچ ایرانی این مسئولیت را نداشته و با عملکرد موفقی که فدراسیون کاراته و بنده داشتیم، از سوی رئیس فدراسیون جهانی و رئیس شورای داوران فدراسیون جهانی این کرسی را نیز کسب کردیم. البته تمام این کرسی ها متعلق به کاراته ایران است. نکته مهمی که باید مدنظر داشت اینکه سطح بالای کاراته ایران و موفقیت های سالهای اخیر در عرصه بین المللی عامل اصلی در کسب این کرسی ها بوده و امیدوارم بتوانیم برای کاراته ایران مثمرثمر باشیم. 

سلیمی در خصوص حضور در مسابقات کاراته وان ترکیه هم گفت: بعد از آنکه مسئولیت داوری و فنی رقابتهای کاراته وان مراکش از سوی شورای داوران فدراسیون جهانی به من واگذار شد و مسابقات با بهترین شرایط و موفقیت به سرانجام رسید، فدراسیون جهانی مجددا مسئولیت داوری و فنی کاراته وان استانبول را نیز به من واگذار کرد. البته من تنها عضو شورای داوری جهان هستم که امسال دوبار این وظیفه به من واگذار می شود. 

وی افزود: در سال ۲۰۱۸ هفت مرحله لیگ جهانی برگزار میشود که روسای کمیته داوران آسیا، اروپا و آفریقا به همراه رئیس و دبیر شورای داوران فدراسیون جهانی هر کدام یک مرحله را به عنوان مسئول فنی حضور دارند و فقط من در دو مرحله مسئولیت فنی در طول سال جاری را خواهم داشت. 

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در مورد اعزام داوران به سمینار آموزشی اردن هم گفت: به دلیل آنکه سهمیه محدودی برای اعزام به این سمینار از سوی اتحادیه آسیا به ایران واگذار خواهد شد، تصمیم گرفتیم برای رعایت عدالت و اعزام بهترین ها پس از برگزاری سمینار آموزشی و آزمون عملی و کتبی به زبان انگلیسی در هر دو بخش، نفراتی که بهترین نمره را کسب کنند به اردن اعزام کنیم. ضمن اینکه داورانی که در آزمون کاتا شرکت می کنند حتما باید لباس کاراته خود را بهمراه داشته باشند که باید برای آزمون عملی یک یا در صورت صلاح دید ممتحنین دو کاتا اجرا کنند.

سلیمی ادامه داد: خوشبختانه داوران فعال و خوبی در سطح کشور داریم که انتخاب را برای این اعزام سخت می کند، به همین دلیل تصمیم به برگزاری آزمون گرفتیم. از همین رو تمامی داوران درجه ممتاز کومیته و JA کاتا  و داورانی که دارای درجه JB آسیا هستند و درجه شان باطل شده باید در این کلاس و آزمون شرکت کنند. البته هنوز سهمیه ایران برای این کلاس اعلام نشده که پس از مشخص شدن تعداد، ما نیز براساس نمرات کسب شده در این اعزام، داوران را گزینش و اعزام می کنیم. 

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در پایان در خصوص سهمیه ایران در بازیهای آسیایی و المپیک جوانان آرژانتین گفت: سهمیه هر کشور حتی ژاپن و کویت در بازیهای آسیایی جاکارتا تنها یک داور است که از ایران بنده دعوت شده ام. بازیهای المپیک جوانان را نیز ۱۴ داور قضاوت می کنند که بازهم بنده به عنوان اولین داور المپیکی کشور راهی بوینس آیرس خواهم شد. 

کد خبر 4299568

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد سلیمی فدراسیون کاراته کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران تیم الجزیره امارات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الجزیره امارات امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن حکم مهدی اسلامی آمده است:
«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد