Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت در پیامکی خطاب به مالک باشگاه سپیدرود، خواهان تسویه‌حساب مالی شد و اعلام کرد در صورت عدم تسویه‌حساب مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه در تمرینات سپیدرود حضور پیدا می‌کند.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، پس از اعلام خبر سرمربیگری نادر دست‌نشان در فصل 97 - 98 در تیم فوتبال سپیدرود رشت، علی کریمی سرمربی فصل گذشته این تیم در پیامکی به مالک باشگاه سپیدرود رشت، خواهان تسویه‌حساب مالی قرارداد خود و دستیارانش حداکثر تا پایان سی‌ام اردیبهشت‌ماه شد و اعلام کرد در صورت عدم تسویه‌حساب، در تمرینات سپیدرود رشت حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح ذیل است:

مالک محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود

آقای جواد تن زاده

با سلام و احترام و عطف به مذاکرات عدیده تلفنی و حضوری و نظر به خلف وعده حضرت‌عالی در تهیه ملزومات اساسی باشگاه و ایضاً عدم ترتیب اثر به برنامه بودجه‌بندی و سایر مصادیق عدیده در عدم صداقت؛ فی الحال اولاً به علت تعیین سرمربی جدید مطابق با اخبار منتشره در تاریخ ٩٧/٢/٢٧ باوجود قرارداد تنظیمی مورخ ٩٦/١٠/٢٧ با بنده تحت عنوان سرمربی تیم که تا تاریخ ٩٩/١٠/٢٧اعتبار و وفق ماده ٢١٩ قانون مدنی برای طرفین لازم الرعایه هست و ثانیه پیرو عدم تحقق اقاله قرارداد به علت عدم تسویه‌حساب من و کادرم (شرط پیشنهادی این‌جانب)؛ بدین رو صرفاً تا تاریخ سی‌ام ماه جاری جهت تسویه نیم‌فصل اخیر به حضرت‌عالی استمهال داده می‌شود و الا مطابق قرارداد تنظیمی، برنامه تمرینی باشگاه در خردادماه اعلام و عواقب ناشی از آن متوجه شخص حضرت‌عالی خواهد بود.

مستعدی است در تصمیمات مأخوذه، مصلحت باشگاه که صاحب اصلی آن مردم فهیم استان گیلان است، در نظر گرفته تا تالی فاسدهای اقدامات غیرقانونی مالکین موقت (از قبیل تعیین سرمربی باوجود داشتن آن) گریبان گیر باشگاه وزین سپیدرود نشود تا این‌جانب بیش از این شرمنده هواداران پرشور و غیرتمند سپیدرود نگردم.

على کریمى

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی علی کریمی نادر دست نشان سپیدرود رشت جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم