Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی مویدی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد قاچاق از مناطق آزاد تجاری گفت: مناطق آزاد شرایط خاص خود را دارد و تلاش می‌شود قاچاق از این مناطق صورت نگیرد و بعد از مصوبه دولت، همکاری این مناطق با ستاد مبارزه با قاچاق بهتر شده است.

وی تاکید کرد: همکاری برای با مقابله با قاچاق در همه مناطق آزاد اقتصادی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد مهمترین کالای قاچاق از کشور به خارج و اصلی ترین کالای قاچاق به داخل کشور، گفت: در کشور ما منابع خوبی وجود دارد که در برخی کشورهای همسایه این منابع وجود ندارند و مهمترین کالای قاچاق از داخل کشور سوخت و حامل‌های انرژی است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین مهمترین اقلام قاچاق وارداتی را قاچاق پوشاک و قطعات خودرو و سپس لوازم خانگی ذکر کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن‌پور مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای برخورد با خودروهای شوتی پس از اقدامات فنی صورت گرفته ۴ دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس شوتی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان رودبار توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷ هزار و ۹۸۰ ساشه قهوه آماده، ۱۱ هزار و ۳۰۴ ساشه پودر سالاد، ۲۸۰ عدد سس، ۱۸ هزار و ۴۸۰ عدد شکلات، ۳۰۰ کیلوگرم شکلات فله خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی و قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۵ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6079934

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار